Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2009

ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ,ΠΑΣΑΙ ΟΙ ΟΥΡΑΝΙΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΑΓΙΩΝ ΑΓΓΕΛΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΑΓΓΕΛΩΝ ΠΡΕΣΒΕΥΣΑΤΕ ΥΠΕΡ ΗΜΩΝ ΤΩΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΩΝ ΑΜΑΡΤΩΛΩΝ


ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΥΙΕ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΛΕΗΣΩΝ ΜΕ,ΥΠΑΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΩΝ ΗΜΑΣ,ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΥΙΕ ΚΑΙ ΛΟΓΕ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΛΕΗΣΩΝ ΜΕ ΤΟΝ ΑΜΑΡΤΩΛΟ"
ΕΝΑ ΑΙΩΝΙΟ ΦΩΣ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΝΑΡΧΟ ΤΡΙΑΔΙΚΟ ΚΤΙΣΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣ ΕΞΕΥΤΙΛΙΣΜΟ ΤΟΥ ΚΟΚΙΝΟΥ ΔΡΑΚΟΥ ΣΑΤΑΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΡΑΚΟ-ΒΡΥΚΟ
ΛΑΚΟ-ΛΥΚΑΝΘΡΩΠΟ "ΠΑΡΑΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ" ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΗΣ ΑΒΥΣΣΟΥ...


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΤΑΞΗΣ

ΥΠΗΡΕΣΙΑ 305/Ε

ΤΜΗΜΑ Α

Θέμα: Παράθεση Περίληψης Μελέτης του Τμήματος Α της Υπηρεσίας 305/Ε σε συνεργασία με το Αμερικανικό Πανεπιστήμιο του Miskatonik, του Κράτους της πόλης του Βατικανού (Status Civitatis Vaticanζ) και του Ιδρύματος «Πυθία» με τίτλο: «Μελέτη και περιγραφή των υπερφυσικών οντοτήτων της σύγχρονης Ελληνικής Επικράτειας»

1. Εισαγωγή

Η εισχώρηση των νεκροζωντανών και των πλασμάτων της νυκτός είναι ιδιαίτερα φανερή στις περιθωριοποιημένες ομάδες, όμως δεν κάνει ταξικές και φυλετικές διακρίσεις. Στην παρούσα μελέτη επιχειρούμε να κάνουμε μια γενική κατηγοριοποίηση με βάση τις συνήθειες και τον τρόπο ζωής των πλασμάτων αυτών, και στην συνέχεια

2. Κατηγορίες Πλασμάτων

1. Οι βρυκόλακες συνήθως προέρχονται από τα υψηλά στρώματα της κοινωνίας, είναι δε γνωστός ο εθισμός τους τόσο στο αίμα όσο και στην κοκαϊνη και το extacy. Συχνάζουν σε νυκτερινά κέντρα διασκέδασης όπου μπορούν να αναμειγνύονται με το πλήθος χωρίς να προδίδεται η νεκροζωντανή φύση τους (ρέηβ κλαμπ, πάρτυ κ.λ.π.). Σε αντιδιαστολή με τις λαϊκές ξενόφερτες αντιλήψεις, ένας βρυκόλακας δεν δημιουργείται απλά από το δάγκωμα ενός ανθρώπου από άλλο βρυκόλακα. Χρειάζεται μια μακροχρόνια σχέση μεταξύ του βρυκόλακα και του θύματος όπου στην αρχή ο νεκροζωντανός απορροφάει ενέργεια και μυεί το θύμα σε ποικίλες σεξουαλικές διαστροφές (σαδομαζοχισμός, στροφή σε αμφιφυλοφιλία ομοφυλοφιλία ενός αμιγούς ετεροφυλόφιλου, φετίχισμός) στην συνέχεια και με την πρόφαση της σεξουαλικότητας καταφθάνει στην κατάπωση και ανταλλαγή αίματος, όπου το θύμα πλέον μετατρέπεται κι αυτό με την σειρά του σε βρυκόλακα. Επίσης σε βρυκόλακα μπορούν να εξελιχθούν άτομα που διαθέτουν νευρολογικές διαταραχές και φθάσουν σε ύβριν η οποία έχει σαν επίπτωση τον θάνατό τους (αφορισμένοι, «χαφιέδες», παιδοκτόνοι κ.λ.π.).

2. Οι λυκάνθρωποι είναι πλάσματα χαμηλότερης ταξικής βαθμίδας, ενώ είναι θαμώνες καταγωγίων και κακόφημων, μικρών σε μέγεθος, νυχτερινών κέντρων, όπως μπαρ, παμπ, χαρτοπαικτικές λέσχες και «φρουτάκια». Αγαπούν την χρήση της κάνναβης, η οποία σε αντίθεση με τα υπόλοιπα ναρκωτικά που κάνουν χρήση οι λοιπές ομάδες, παίζει ανασταλτικό ρόλο στις εκδηλώσεις βίας των λυκανθρώπων. Θύματα τους δυστυχώς είναι κυρίως λαθρομετανάστες και γι' αυτό το λόγο βλέπουμε μια ρατσιστική τάση να κατηγοριοποιούνται όλοι οι λαθρομετανάστες σ' αυτήν τη κατηγορία. Απαντώνται καί στην επαρχία μιας και ένας λυκάνθρωπος μπορεί να ζει και να εργάζεται κανονικά, χωρίς να εκδηλώνονται οι ιδιαιτερότητές του σε μια μικρή κοινωνία. Η διαδικασία λυκανθρωποίησης είναι παρόμοια με την βαμπιροποίηση, με την διαφορά ότι ο λυκάνθρωπος δεν είναι νεκροζωντανός, η λυκανθρωποίηση πραγματοποιείται με την εισχώρηση σε αγέλη λυκανθρώπων και στην συνέχεια με ανθρωποκτηνοβασία. (Σεξουαλική πράξη ανθρώπου με λυκάνθρωπο με πλήρη χαρακτηριστικά λύκου). Η διαδικασία ξεκινάει συνήθως με μια νέα σελήνη και ολοκληρώνεται με πανσέληνο.

3. Τα λεγόμενα ζόμπι ή έρποντα πτώματα παρανοούνται εύκολα ως χρήστες ηρωίνης, λόγω της νωθρότητας, της χλομάδας και της αισθητικής που προσδίδει η ναρκωτική ουσία. Διαμένουν σε εγκαταλελειμμένα κτίρια, υπόγεια, πάρκα και λοιπά δυσπρόσιτα καταφύγια. Συνήθως απαντώνται στα μεγάλα αστικά κέντρα αφού στην επαρχία θωρούνται απόκληροι και εκδιώκονται. Τα μεμονωμένα άτομα. δεν αποτελούν απειλή αλλά όταν συναθροίζονται προκαλούν ζημίες και αποτελούν απειλή για τους μοναχικούς περαστικούς. Συνήθως δημιουργούνται από θύματα βρυκολάκων, οι οποίοι δεν άντεξαν την διαδικασία βαμπιροποίησης και νεκροποιήθηκαν πριν την ολοκλήρωσή της.

4. Οι υπόλοιπες κατηγορίες είναι διάσπαρτες και δεν μπορούν να κατηγοριοποιηθούν τόσο εύκολα. Πλάσματα όπως νεραϊδες και σύλφες και στοιχειακά, που δεν έχουν δημιουργηθεί από μεταστροφή ανθρώπινου όντως (μάλλον προϋπήρχαν του ανθρώπου) κινδυνεύουν με εξαφάνιση μαζί με τα άγρια ζώα που διαμένουν σε μια ύπαιθρο που μολύνεται και συρρικνώνεται. Τα εν λόγω στοιχεία συνέβαλλαν στην διατήρηση των ισορροπιών στην φύση ενώ τώρα μην έχοντας τόπο διαμονής εμφανίζονται ως νέου είδους στοιχειώματα που ταλαιπωρούν τον σύγχρονο άνθρωπο από την παιδική ηλικία. Ως αποτέλεσμα της δράσης τους διακρίνεται η έντονα διαταραγμένη ζωή πολλών κατοίκων της υπαίθρου και προαστιακών περιοχών. Επιπλέον κάνουν την εμφάνιση τους και νέες μορφές απειλών όπως ηλεκτρονικές συνειδήσεις του κυβερνοδιαστήματος, καλικάντζαροι των ηλεκτρονικών συσκευών που προκαλούν προβλήματα τόσο σε hardware όσο και σε software κ.λ.π. (Το λογότυπο της εταιρίας Microsoft είναι ιδιαίτερα ελκυστικό στους ηλεκτρονικούς καλικάντζαρους). Ένα ακόμη παράδειγμα είναι οι κυβερνονύμφες (cybersuccubi - cyberincubi), πλάσματα χωρίς αληθινή υπόσταση τα οποία παίρνουν ενέργεια από τους χρήστες του Διαδικτύου μέσω κυβερνοσέξ και είναι τρομερά εθιστικά. Τέλος δεν έχουν παρατηρηθεί (τουλάχιστον όχι ακόμη) υπερπλάσματα όπως αρχιδαίμονες ή όντα της Αμερικανικής αστρικής (σουγώθ, κθούλιχιοι και τα λοιπά πλάσματα που περιγράφει ο Χ.Φ. Λάβκραφτ στις δραματοποιημένες μελέτες του.)

3. Μέθοδοι Αντιμετώπισης

Προφανώς ένας ενήλικας υγιούς σεξουαλικότητας διατρέχει μικρό κίνδυνο. Αυτό προϋποθέτει ένα σταθερό σύντροφο (τόσο για τους ετεροφυλόφιλους όσο και για τους ομοφυλόφιλους) και μια προσήλωση στις παραδοσιακές αξίες της οικογένειας και της αγάπης. Κίνδυνο διατρέχουν τα άτομα που δεν έχουν διαμορφωμένη ακόμα την σεξουαλική τους ταυτότητα και παρασύρονται εύκολα, όσοι καταπιέζουν την σεξουαλικότητά τους και δημιουργούν ανεξέλεγκτα απωθημένα, καθώς και όσοι δεν έχουν καταφέρει να χαλιναγωγήσουν την σεξουαλικότητά τους, πράγμα που συνήθως απορρέει από υπερβολική λίμπιντο και υποκρυπτόμενη υπερφυσική ικανότητα. Πολλές επαρχιακές κοινότητες προσπαθώντας να περιορίσουν τον κίνδυνο επέβαλλαν αυστηρούς και αυταρχικούς κώδικες ηθικής, με μόνο αποτέλεσμα να θρηνούν περισσότερα θύματα λόγω των απωθημένων που δημιουργούσαν.

Προτείνεται η αποφυγή των απομακρυσμένων και ερημικών τοπίων (υπόνομοι, ερημόσπιτα, υπαίθρια απομακρυσμένα μέρη, δάση) ιδίως κατά τη διάρκεια της νύχτας, τα οποία συν τοις άλλοις ενέχουν και απλούς εγκληματογενείς κινδύνους (συμμορίες, «καβάτζες» ναρκομανών και τόποι παρανόμων δοσοληψιών). Αν είναι αναγκαία η περιπλάνηση σε τέτοιους τόπους καλό είναι να γίνεται σε ομάδες από δύο και πάνω ατόμων και με κατάλληλη προστασία, δηλ. οπλισμό, ιερά φυλακτά ανάλογα με την πίστη (σταυρός, αγιασμός, ιερό εγχειρίδιο κ.λ.π.)

Ιδιαίτερα αποτελεσματικά είναι τα όπλα τα οποία έχουν κατασκευαστεί από το λεγόμενο Τίμιο Ξύλο, το οποίο πιστεύεται από τους μεν Εβραίους ότι είναι ξύλο του δέντρου της ζωής, από τους δε χριστιανούς ότι είναι ξύλο του Σταυρού του Ιησού, από τους Δρύιδες το ιερό γκυ κ.λ.π. Οι αθεϊστές πιστεύουν ότι είναι απλώς κατασκευασμένα όπλα από πουρνάρι, αν και λίγοι παραμένουν αθεϊστές μετά από μια συνάντηση με κάποιο υπερφυσικό πλάσμα.

Τέλος ένα καλά οργανωμένο τμήμα της υπηρεσίας 305/Ε θα περιόριζε σημαντικά τον κίνδυνο εξάπλωσης των υπερφυσικών απειλών και θα οδηγούσε ίσως και στον πλήρη έλεγχο τους ώστε να χρησιμοποιηθούν προς όφελος της Ελλάδος και του πολιτισμένου κόσμου.

ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΓΓΕΛΟΙ
(ορθοδοξια και ησυχαστικη ορθοπραξια η θανατος) ΠΟΥ ΘΑ ΒΑΣΑΝΙΣΟΥΝ ΤΟΝ ΔΡΑΚΟΝΤΑ ΝΑ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ"ΔΡΑΚΟΝΤΕΙΑ ΜΑΓΕΙΑ "ΚΑΙ ΤΑ ΣΚΟΤΕΙΝΑ ΤΑΓΜΑΤΑ ΤΟΥ.ΣΥΝΤΟΜΑ ΣΤΟ BLOG ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΟΛΗ Η ΣΥΝΩΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΡΑΚΟΙ ΤΗΣ ΜΑΓΕΙΑΣ."ΑΝΑΜΕΙΝΑΤΕ" Η Δρακόντειος μυητική μαγεία
Η Δρακόντειος μύηση βασίζεται σε 1+9+1 επίπεδα που συνολικά συνθέτουν τις 11 βαθμίδες, οι οποίες αντιστοιχούν στις Κλίφοτ και στους 11 δαίμονες κυβερνήτες τους, οι οποίοι ενεργούν ως η νυχτερινή πλευρά και η αντίθεση της δημιουργίας. Η πρώτη βαθμίδα είναι το μέρος απ΄ όπου ξεκινά ο αμύητος, το άνοιγμα των πυλών στη σκοτεινή πλευρά. Οι επόμενες 9 βαθμίδες αντιπροσωπεύουν τα 9 επίπεδα της νυχτερινής πλευράς ή του κάτω κόσμου απ΄ όπου ο Όντιν περνά κατά το ταξίδι της μύησης του στα μυστικά των ρούνων. Αυτές οι βαθμίδες φέρνουν τον μύστη στη καρδιά του σκοταδιού και μεταμορφώνουν τον άνθρωπο σε Θεό (όπως κατά την υπόσχεση του φιδιού στη Γένεση 3:5, όταν ο άνθρωπος τρώει το φρούτο της γνώσης και μπαίνει στην διαδικασία της μύησης). Η τελευταία βαθμίδα είναι πέρα από τα σύνορα της δημιουργίας








1. Λίλιθ (Lilith) 1.0Β°. Η πύλη στο άγνωστο.
———
2. Γκαμάλιελ (Gamaliel) 2.0Β°. Τα σκοτεινά όνειρα. Αστρική μαγεία. Μάγια (Witchcraft). Τα μυστήρια τηςΒ μαύρης σελήνης. Η σκοτεινή Θεά.
3. Σάμαελ (Samael) 3.0Β°. Η φιλοσοφία της αριστερής ατραπού. Η σοφία της παράνοιας. Μαγεία των Γιεζίντι. Η σκοτεινή πλευρά των τσάκρα.
4. Ααράμπ Ζαράκ (A'arab Zaraq) 4.0Β°. Εωσφορική μαγεία. Η σκοτεινή πλευρά της Αφροδίτης. Ερωτο-μυστικισμός και η ατραπός του μαχητή.
5. Θαγκίριον (Thagirion) 5.0Β°. Η φώτιση του σκοταδιού. Ο μαύρος ήλιος. Η ένωσις του θεού με το "κτήνος".
6. Γκόλαχαμπ (Golachab) 6.0Β°. RagnarΟ†k. Η ενεργοποίηση του Σουρτ/ Ζόραθ (Surt/Sorath). Το θέλγητρο και ο μαγνητισμός της λαγνείας και του βασανισμού
7. Γκάαγκσχεμπλα (Gha'agsheblah 7.0Β°). Τα υψηλότερα επίπεδα του ερωτο-μυστικισμού. Προετοιμασία για την άβυσσο.
8. Σατάριελ (Satariel 8.0Β°). Το άνοιγμα του ματιού του Εωσφόρου, Σίβα, Όντιν. Η "αρχή" του Δράκου.
9. Γκάγκιελ (Ghagiel) 9.0Β°. Το άναμμα του αστεριού του Εωσφόρου.
10. Τάουμιελ (Thaumiel) 10.0Β°. Η πλήρωση της υπόσχεσης του φιδιού. Θειότητα.
———
11. Τάουμιελ (Thaumiel) 11.0Β°. Η μαύρη τρύπα. Το σκαλί προς τη νέα δημιουργία. Σύμπαν Β΄.

Η τέσσερις κύριες παραδόσεις πίσω από το σύστημα μαγείας του Dragon Rouge έχουν κοινό ένα σημαντικό στοιχείο: οδηγούν τον μύστη βήμα προς βήμα βαθιά στο σκοτάδι οπού ο άνθρωπος μπορεί να γίνει Θεός. Με την είσοδο στο σκοτάδι όπως ο Όντιν ή ο ιερός σκαραβαίος και την αυτοθυσία, μπορεί κανείς να μετουσιωθεί από δημιούργημα σε δημιουργό. ΚΟΡΥΦΗ
Γ.Ο.Τ.Α.
Η Καββάλα είναι μία φιλοσοφία μυστικισμού που έχει τις ρίζες της στην Ελληνική φιλοσοφία, και που παρέμεινε ζωντανή χάρη στον Ισραηλίτικο μυστικισμό και στη δυτική παράδοση μαγείας. Η Κλίφοτ είναι η σκοτεινή πλευρά αυτής της παράδοσης. Στην Κλίφοτ εμπεριέχονται οι αρχές της σκοτεινής και αθέατης πλευράς των πραγμάτων, καθώς και της αντίθεσης που κρύβεται πίσω από κάθε τι. Η πλευρά του φωτός στην Καββάλα εκφράζεται με μαθηματικούς/γεωμετρικούς κανόνες, με τους οποίους ο Θεός έφτιαξε τον κόσμο. Η Κλίφοτ αντιστοιχεί σε μαθηματικά κλασματικούς κανόνες και στις αρχές του χάους. Αποτελεί δε, τις διασπαστικές και καταστρεπτικές δυνάμεις. Η κλιφοτική καββάλα χρησιμοποιεί τις καταστροφικές δυνάμεις προκειμένου να ελευθερώσει τον μύστη από τους περιορισμούς της δημιουργίας. Μέσω αυτών των δυνάμεων μαθαίνουμε να δημιουργούμε. Στην Καββάλα, ο Εωσφόρος και οι έκπτωτοι άγγελοι είναι οι πρώτοι που χρησιμοποιούν τις δυνάμεις της Κλίφοτ για να απελευθερωθούν από το Θεό. Οι αρχές του φωτός, κρατούν τους αγγέλους και το υπόλοιπο μέρος της δημιουργίας κάτω από τα σταθερά, πάγια και προκαθορισμένα δεδομένα τους. Οι σκοτεινές δυνάμεις "σπάνε" αυτά τα δεδομένα και καθιστούν δυνατή την ελεύθερη βούληση και την ατομική ύπαρξη έξω από τα δεδομένα του Θεού. Η δαιμονολογία και η Γοτθική μαγεία είναι μέρη της Κλιφοτικής Καββάλας, κατά τις οποίες ο μάγος εξορκίζει και καλεί προσωποποιημένες σκοτεινές δυνάμεις, στη μορφή διαφορετικών δαιμόνων. Για αυτόν το σκοπό, στο Dragon Rouge, χρησιμοποιούμε τα παραδοσιακά κείμενα μαύρης μαγείας και δαιμονολογίας, προσαρμοσμένα όμως στο Δρακόντειο σύστημά μας. Η διαθήκη του Σολομώντος, τα κλειδιά του Σολομώντος, το Λεμέγετον (Lemegeton) και το Le Dragon Rouge (Grand Grimoire) είναι παραδείγματα των δαιμονικών κειμένων που χρησιμοποιούνται στο Dragon Rouge.

Η Οντινιστική Ρουνοσοφία είναι η σκανδιναβική και Γοτθική μυητική παράδοση. Ρουνοσοφία, είναι η σοφία των μυστικών των ρούνων και ο θεός Όντιν είναι ο σημαντικότερος μύστης αυτών των μυστηρίων. Στις αρχαίες βόρειες και στη Γερμανικές γλώσσες, (ρούνα) σημαίνει "μυστικό", μυστήριο", απόκρυφη σοφία", ή "μυστικός ψίθυρος". Σε ένα εξωτερικό επίπεδο, η λέξη ρούνα σημαίνει αρχαία βόρεια γραφικά σύμβολα . Σε ένα εσωτερικό επίπεδο, συμβολίζει τις κοσμικές δυνάμεις και μπορεί να περιγράψει ολόκληρη τη βόρειο απόκρυφο πνευματικότητα. Η Οντινιστική Ρουνοσοφία είναι ένα Helwegr, μία ατραπός στον κόσμο του θανάτου και της θεάς του θανάτου, Χέλ (Hel). Σε αυτά τα τόσο βαθιά και σκοτεινά μέρη της ύπαρξης, κρύβονται τα κλειδιά της σοφίας και της αθανασίας.

Στο Dragon Rouge, δουλεύουμε με τις ρούνες με πολλούς διαφορετικούς τρόπους. Μία πλευρά είναι το συζητημένο Ούθαρκ (Uthark), που θεωρείται να είναι η εσωτεριστική και κρυφή φόρμα του ρουνικού αλφάβητου. Επίσης, χρησιμοποιούμε το ρουνοσοφικό σύστημα των Άντουλρουνς (Adulrunes) του Γιοχάνες Μπουρέους (Johannes Bureus). Οι κρυφές διαστάσεις των ρούνων λέγονται Άντουλρουνορ (Adulrunor), ή Αλρούνορ(Alrunor), (Μανδραγόρας). Ο Όντιν είναι ένας σκοτεινός και δαιμονικός θεός και η Οντινιστική ρουνοσοφία περιλαμβάνει επίσης λυκανθρωπία και νεκρομαντεία. Η Οντινιστική ρουνοσοφία είναι μία μορφή Γοτθικής μαγείας. Η γοτθική μαγεία, δεν είναι μόνο Ρουνοσοφία και μαγεία των ρούνων που εστιάζεται στα αρχαία ρουνικά σύμβολα, αλλά συνδέεται με τη σκοτεινή πλευρά και τα σκοτεινά μυστήρια. Αυτό διαχωρίζει τη Γοτθική μαγεία από άλλες μορφές ρουνικής μαγείας που συνδέονται με το Άσατρο (Asatro) και την προσπάθεια αναδημιουργίας των αρχαίων βορίων πιστεύω. Η Γοτθική μαγεία δεν μπορεί να συνδεθεί με ένα συγκεκριμένο μέρος ή εποχή. Η Γοτθική μαγεία αντιστοιχεί στη μυθική διάσταση όπου ο άνθρωπος γίνεται Θεός.

Βαμασάρα Τάντρα (Vamachara Tantra) είναι η αριστερή ατραπός της Ινδικής παράδοσης. Ο σκοπός της Τάντρα είναι η αφύπνιση της υπό λανθάνουσα μορφής εσωτερικής δύναμης Κουνταλίνη (Kundalini). Αντίθετα με τη συνηθισμένη Γιόγκα και το διαλογισμό, η Βαμασάρα (Vamachara), δεν αποζητάει μόνον τη μορφή φώτισης Σαμάντι (Samadhi). Σαμάντι ονομάζεται η φώτιση κατά την οποία ο μύστης γίνεται "ένα με το Θεό" όταν η Kουνταλίνη ενοποιείται με την ενεργειακή ζώνη Σαχασράρα (Sahasrara) πάνω από το κεφάλι. Η Βαμασάρα Τάντρα επιζητεί την κατάσταση όπου η Kουνταλίνη φτάνει πέρα από το Σαχασράρα. Αυτή η διαδικασία δεν οδηγεί στο Σαμάντι αλλά σε αυτό που στην Τάντρα ονομάζεται Καϊβάλια και ο μύστης μετουσιώνεται σε θεό. Στο Dragon Rouge, δουλεύουμε επίσης με τα κρυμμένα τσάκρα, όπως το μαύρο τσάκρα Σούνια (Sunya) πάνω από το Σαχασράρα, πέρα από τα συνηθισμένα τσάκρα της Γιόγκα. Η Βαμασάρα Τάντρα συνδέεται με τη λατρεία της Κάλι και της κακόφημης παράδοσης Αγκόρα. Η διαφορά μεταξύ της δεξιάς και αριστερής ατραπού εξηγείται εύγλωττα από τον Ιούλιο Έβολα στο βιβλίο του "Η Γιόγκα της δύναμης" (The Yoga of Power).
"Υπάρχει μία βασική διαφορά μεταξύ των δύο Ταντρικών ατραπών, δηλαδή της δεξιάς και της αριστερής (που και οι δύο υπόκεινται στην αιγίδα του Σίβα (Shiva). Στην πρώτη, ο μύστης βιώνει πάντα β€�κάποιον πιο ψηλά από αυτόν', ακόμα και στο υψηλότερο επίπεδο πραγματοποίησης. Στη δεύτερη, 'γίνεται ο απώτατος Ηγεμόνας' (chakravartin = κοσμοκράτορας)".

Η Τυφώνιος Αλχημεία (Typhonian Alchemy) είναι σημαντικότατη στο μυητικό σύστημα του Dragon Rouge. Αλχημεία είναι η τέχνη του εξευγενισμού και έχει τις ρίζες της στην Αρχαία Αίγυπτο, όπου ονομαζόταν ΚεμέιαΒ (Khemeia), "η παραγωγή της μαύρης λίθου". Ο σκοπός αυτής της τέχνης ήταν η παραγωγή του ελιξιρίου της αιώνιας ζωής, που ήταν το ίδιο με την μαύρη λίθο, ή τον μαύρο αδάμαντα. Η λέξη Κεμ (Khem), σημαίνει "μαύρο" και είναι η αυθεντική μαύρη τέχνη που ο άνθρωπος αγωνίζεται να γίνει όπως οι θεοί .Κεμ επίσης είναι το όνομα του θεού της Αλχημείας. Ο σκοτεινός θεός Σετ (Set) συνδέεται επίσης με την Αλχημεία και τη μαύρη λίθο. Στην Ελληνική και Ερμητική παράδοση, ο Κεμ αντιπροσωπευόταν από τον Παν και ο Σετ από τον Τυφών. Σημάδια της Τυφώνιου Αλχημείας μπορούν να ανεβρεθούν στις αρχαιότερες από τις αλχημικές παραδόσεις των Αιγυπτίων, Ελλήνων και Ερμητικών, των οποίων ο σκοπός αντιστοιχεί στην αριστερή ατραπό. Η Τυφώνιος Αλχημεία οικοδομείται πάνω σε μία κλιμακωτή διαδικασία εξευγενισμού, που αντιπροσωπεύει τα δρακόντεια επίπεδα μύησης. Η αλχημική διαδικασία μεταποιεί το κάρβουνο, το ακρογωνιαίο, θεμελιώδες στοιχείο της ζωής, από την ευπαθή και πωρόλιθη μορφή του μέσω μίας εξευγενιστικής και σκληρυντικής διαδικασίας, σε αιώνιο άφθαρτο μαύρο αδάμαντα. (Adamas Ater, A.A.). Αυτή η διαδικασία συμβολίζεται από το θεό Κέπερα (Khepera) και της εισόδου του στο βασίλειο του θανάτου, όπου πεθαίνει και αναδημιουργεί τον εαυτό του σαν δικό του δημιούργημα. Στην Αιγυπτιακή βίβλο των νεκρών ο νεκρός Κέπερα λέει: "Εγώ είμαι ο Κέπερα, αυτός που αναδημιούργησε τον εαυτό του". Ο Τυφών αναπαραστά τον Κόκκινο Δράκο και την αιώνια πανάρχαια δύναμη και ύλη, από όπου πηγάζουν τα πάντα.

Μαγεία · Αποκρυφισμός · Γοτθικισμός
Η δρακόντειος μυητική μαγεία

"Το σκόταδι είναι ο καθρέφτης του βάθους της ψυχής. Όλα όσα κρύβονται μέσα μας, επιθυμίες και φόβοι, αντανακλούνται και προβάλλονται στο σκοτάδι ειναι το ματι του εωσφορου".

Το Dragon Rouge (το μαγικό τάγμα Κόκκινος Δράκος) είναι ένα παγκοσμιο μυητικο μαγικό τάγμα με παραρτήματα σε ολες τις χώρες με διαφορετικα ονοματα και ειανι οι αρχαιες σχολες μυστηριων που αναβιωνουν την λατρεια δρακοντων και δρακονιανων πνευματων. Μελετούμε τη μαγεία και τον αποκρυφισμό σε θεωρεία και πράξη. Το Dragon Rouge είναι ένα από τα λίγα μαγικά τάγματα που εστιάζονται στην σκοτεινή πλευρά της μαγείας και της αριστερής ατραπού. Εξετάζουμε την αθέατη πλευρά διαφόρων παραδόσεων σε πολλαπλά επίπεδα. Το Dragon Rouge είναι κυρίως ένα τάγμα μαγικής μύησης, αλλά και μία αδελφότητα. Ο σκοπός μας είναι η ανάπτυξη και επιμόρφωση γύρω από τον αποκρυφισμό καθώς και η παρουσία μας ως ένα σημείο σύγκλισης και ανταλλαγής γνώσεων και εμπειριών. Το Dragon Rouge είναι ένα μαγικό τάγμα πρακτικής θεώρησης όπου οι προσωπικές, ατομικές εμπειρίες είναι ζωτικής σπουδαιότητας. Βασιζόμαστε σε μία εμπειρική προσέγγιση του αποκρυφισμού και στη εσωτερική γνώση του αγνώστου βασισμένη στην εμπειρία.

Για να γίνετε μέλος: στείλτε μας ένα γράμμα παρουσίασης, περιγράφοντας τον εαυτό σας και τις προηγούμενες εμπειρίες σας γύρω από τη μαγεία και τον αποκρυφισμό. Επίσης, θα πρέπει να αναφέρετε τους λόγους για τους οποίους θα θέλατε να ενταχθείτε στο μαγικό τάγμα. Η βασική ετήσια συνδρομή μέλους κοστίζει € 40 εντός Ευρώπης και € 45 εκτός. Ως μέλος, μπορείτε να συμμετάσχετε στις εισαγωγικές διαλέξεις μας, μαγικές συναντήσεις και εορτασμούς. Επίσης θα λαμβάνετε το DRACONTIAS, το έντυπο δημοσίευμα των μελών μας, το οποίο στέλνεται ταχυδρομικά τέσσερις φορές το χρόνο και εμπεριέχει αποκλειστικά άρθρα του τάγματος, τελετές και άλλες χρήσιμες πληροφορίες πάνω στη σκοτεινή μαγεία. Κάθε μέλος έχει την ελευθερία να αποφασίζει κατά πόσο θα συμμετέχει στο τάγμα.

Το μαγικό τάγμα βασίζεται σε τρία βασικά τμήματα: ένα εξωτερικό τμήμα, ανοιχτό προς όλα τα μέλη, ένα ενδότερο που περιέχει το 11 επιπέδων μυητικό σύστημά μας και τέλος, τον εσώτερο κύκλο (the inner circle(δρακοι-βρυκολακες λυκανθρωποι βαμπιρ-δαιμονες). Σαν μέλος, έχετε τη δυνατότητα να αρχίσετε την 1η μυητική διδασκαλία/μεθοδολογία (course). Παραγγέλνοντας τη διδασκαλεία (course), θα σας οριστεί και ο προσωπικός σας "συμβουλευτής", ο οποίος θα σας καθοδηγήσει κατά τη διάρκεια της μεθοδολογίας.

Μπορεί να κρύβονται πολλοί λόγοι πίσω από την απόφαση ένταξης στο μαγικό τάγμα του Κόκκινου Δράκου. Κάποιοι γίνονται μέλη για να συμμετάσχουν και να μοιραστούν μαζί μας πολιτισμικές προτιμήσεις και φιλοσοφικά ενδιαφέροντα. Κάποιοι άλλοι προσχωρούν διότι επιθυμούν να υποστηρίξουν και να συνεισφέρουν στο έργο της νεας ταξης πραγματων, ή διότι θέλουν απλά να μοιραστούν τη δρακόντειο αδελφότητά μας. Εν τούτοις, ο μεγαλύτερος αριθμός των μελών μας εντάσσεται προκειμένου να συμμετάσχει στην πρακτική της προχωρημένης σκοτεινής μαγείας μέσα από ένα δραστικό και μοναδικό σύστημα μύησης. Η πρακτική, μυητική μαγεία είναι ο θεμελιώδης λίθος του Dragon Rouge.

Εάν μας στείλετε χρήματα, φυλάξτε την απόδειξη αποστολής χρημάτων ως αποδεικτικό στοιχείο αποστολής σε περίπτωση που δεν λάβουμε τα χρήματά σας.

DRAGON ROUGE, Box 66677, 116 79 HOLLAND THE BILDERBERG HOTEL
mail@ILLUMINATI-OF-THE DRAGON-BAPHOMET.COM

Το Dragon Rouge ερευνά τη σκοτεινή πλευρά, εστιάζοντας σε πέντε κυρίως ατραπούς.
— Το μαγικό τάγμα
— Κουλτούρα
— Φιλοσοφία
— Ψυχολογία
— Μυητική μαγεία

Το μαγικό τάγμα Dragon Rouge (Κόκκινος Δράκος) είναι ένα μαγικό τάγμα που ανατρέφει τη δημιουργική συντροφικότητα μεταξύ των μελών και υποστηρίζει το πνεύμα μίας δυνατής αδελφότητας. Αφοσίωση, φιλαλήθεια και ευσυνείδητη προσήλωση προς το έργο του τάγματος είναι σημαντικές αρχές για τα μέλη μας. Κάθε μέλος επιλέγει προσωπικά σε τι βαθμό θα μετάσχει στις επίσημες δραστηριότητές μας, αλλά δίνεται έμφαση στη σπουδαιότητα της συμμετοχής σε ομαδική πρακτική με άλλα μέλη, προκειμένου να επιτευχθούν αποτελέσματα σε ατομικό επίπεδο. Διευθύνουμε τελετές και πρακτικές μαγείας, οργανώνουμε απογεύματα μελέτης και διάλεξης προσκαλώντας φιλοξενούμενους λέκτορες, επισκεπτόμαστε τοποθέσιες αρχαίας λατρείας ή μέρη ισχυρής ενεργειακής δύναμης όπως τα αναχώματα-τύμβοι πλοίων στη Σουηδία ή το Externsteine στη Γερμανία. Για τα μυημένα μέλη του Dragon Rouge, υπάρχουν επίσης και βραδιές φιλοσοφικής συζήτησης, δείπνα και εορτασμοί.

Σε θέματα κουλτούρας, μας ενδιαφέρει ο Γοτθικισμός και η σκοτεινή πλευρά σε διαφορετικές φόρμες έκφρασής της. Μελετούμε Γοτθική φιλολογία και το ύφος του ρομαντικού τρόμου μέσα από συγραφείς όπως οι Λάβκραφτ (H.P. Lovecraft), Χανς Χάινζ Έβερς (Hanns Heinz Ewers), Μπραμ Στόκερ (Bram Stoker) και Έντγκαρ Άλαν Πόε (Edgar Allan Poe). Μας ενδιαφέρουν επίσης κλασσικά βιβλία σατανικής φιλολογίας όπως "Η Κόλαση" του Δάντη, "Χαμένος Παράδεισος" του Μίλτον και τα Φαουστιανά κείμενα. Ο Μποντελέρ (Baudelaire) και ο Κόμτ ντε Λοτρεμόν (Comte de Lautreamont) έχουν επηρεάσει και εμπνεύσει πολλά από τα μέλη μας. Το ενδιαφέρον μας στη Γοτθική παράδοση, μας έχει οδηγήσει στη μελέτη και επιρροή από ποιητές και συγγραφείς όπως ο Γιοχάνες Μπουρέους (Johannes Bureus), Γκεόργκ Στίρνχιαλμ (Georg Stiernhielm) και τον κύκλο γύρω από τη Γοτθική κοινωνία της Σουηδίας. Ανάμεσα στα μέλη μας, έχουμε πολλούς μουσικούς, ζωγράφους, συγγραφείς και ακαδημαϊκούς. Μουσικά, ο Ριχάρδος Βάγκνερ (Richard Wagner) και οι μυθολογικές του όπερες , καθώς και η μοντέρνα πειραματική μουσική είναι σημαντικές στο Dragon Rouge. Στην τέχνη, το επίκεντρο του ενδιαφέροντός μας είναι στα ερείπια Γοτθικού Ρομαντισμού, τα οποία αντιπροσωπεύονται από τον Άρνολντ Μπέκλιν (Arnold BΟ†cklin) και τον Κάσπαρ Ντέιβιντ Φρίντριχ (Caspar David Friedrich), στη συμβολική τέχνη του Φραντς βον Στιούκ (Franz von StΟ�ck) και Φίντους (Fidus) αλλά επίσης και στο σουρρεαλισμό του Σαλβατόρ Νταλί (Salvador DalΞ½)και Μαξ Ερνστ (Max Ernst). Ο μάγος της σκοτεινής μαγείας και καλλιτέχνης Όστιν Όσμαν Σπαίρ (Austin Osman Spare) αποτελεί ένα καλό παράδειγμα του πώς και πόσο άρρητα συνδέονται μαγεία και τέχνη. Τα προαναφερόμενα ονόματα είναι μόνο ένα δείγμα μίας ευρύτερης γκάμας και ενδιαφερόντων μας γύρω από τις φόρμες της σκοτεινής κουλούρας, που όπως πιστεύουμε, μπορούν να μας δώσουν μια ίδεα της εικόνας της κρυμμένης πλευράς της ύπαρξης.

Η φιλοσοφία της σκοτεινής πλευράς αντιπροσωπεύεται από την αριστερή ατραπό και την ιδεολογία της. Η αριστερή ατραπός προκύπτει από μία φιλοσοφία που διευθετεί δύο κύριες πνευματικές οδούς. Η μία, είναι η δεξιά ατραπός, η οποία είναι έκδηλη στις περισσότερες μορφές θρησκείας και μαζικού κινήματος. Η μέθοδός της, είναι η μαγεία του φωτός και ο σκοπός της συμπεριλαμβάνει την σύντηξη και διάλυση του ατόμου με τον Θεό. Η άλλη οδός, η αριστερή ατραπός, δίνει έμφαση στη μοναδικότητα, στην απόκλιση από το κατεστημένο και την αποκλειστικότητα. Η μέθοδός της είναι εκείνη της σκοτεινής μαγείας και της αντινομίας (η πορεία αντίθετα στο ρεύμα) και σκοπός της είναι η μετουσίωση και μεταμόρφωση του ανθρώπου σε Θεό. Κάποιοι από τους μάγους συγγραφείς που περιλαμβάνονται στην αριστερή άτραπο και που μελετούμε είναι, ανάμεσα σε πολλούς άλλους, ο Κάρλος Καστανέντα (Carlos Castaneda), ο Ιούλιος Έβολα (Julius Evola), και ο Κένεθ Γκραντ (Kenneth Grant). Μας ενδιαφέρουν οι περισσότεροι των φιλοσόφων. Μελετούμε κείμενα κλασσικών φιλοσόφων όπως Ηράκλειτος και Πλάτωνας, καθώς και νεώτερους διανοούμενους όπως ο Νίτσε (Nietzsche), Χέντεγκερ (Heidegger) και Χένρι Μπέργκσον (Henri Bergson). Στα ενδιαφέροντά μας περίλαμβάνεται επίσης και μη-Ευρωπαϊκή φιλοσοφία. Μελετούμε κλασσικά Ινδικά και Κινέζικα κείμενα όπως Ουπανισάδες και Τάο τε Τσινγκ. Ένα μεγάλο μέρος της φιλοσοφίας της αριστερής ατραπού βρίσκεται στη Ταντρική διδασκαλία.

Η σκοτεινή πλεύρα μπορεί επίσης να κατανοηθεί μέσα από το κάτοπτρο της ψυχολογίας. Μία από τις κύριες απόψεις του Dragon Rouge είναι ότι ο άνθρωπος χρησιμοποιεί μόνο ένα κλάσμα των συνολικών δυνατοτήτων του. Βιώνουμε μόνον ένα ασήμαντο μέρος της πραγματικότητας. Το μεγαλύτερο μέρος του ανθρώπου παραμένει κρυμμένο. Μέσω χιλίων ετών πρακτικές μαγείας και παραδόσεις, ο άνθρωπος μπορεί πλέον να έρθει σε επικοινωνία με αυτές τις κρυμμένες πλευρές. Σε αύτες τις πλευρες ανήκουν οι ανεξέλικτες και ανενεργές πλευρές της ψυχής, οι οποίες μπορούν να γίνουν μέρος της συνειδήσεως και να κατανοηθούν εάν εισχωρήσουμε στο σκοτεινό μέρος της ψυχής. Τότε θα αντιμετωπίσουμε όλα τα σκοτείνα και απωθημένα μέρη του ψυχηκού κόσμου, όπως επιθετικότητα, φόβος και βασικά ένστικτα. Ο Καρλ Γιούνγκ (C.G. Jung) είναι ο πιό σημαντικός ψυχολόγος στο Dragon Rouge. Ο Γιούνγκ είπε: "Η φώτιση δεν επιτυγχάνεται μέσω του οραματισμού του φωτός, αλλά μέσω της εξερεύνησης του σκοταδιού". Από αυτήν την οπτική γωνία το Dragon Rouge ενασχολείται με τη σκοτεινή πλευρά. Άλλοι ψυχολόγοι που μας ενδιαφέρουν είναι μεταξύ άλλων η γιουγκιάνα Μαρία-Λουίζα βον Φραντς (Marie-Louise von Franz), ο Βίλχελμ Ράιχ με την έννοια της οργανοενέργειας και ο Στάνισλαφ Γκροφ (Stanislaf Grof)και η ψυχεδελική του έρευνα. Στα κρυφά μέρη της ανθρώπινης ψυχής βρίσκονται οι λεγόμενες παραψυχολογικές ικανότητες όπως η τηλεπάθεια και η ψυχομετρία. Μελετούμε την παραψυχολογία και κάνουμε παραψυχολογικά πειράματα.

Τα μέλη τα οποία θέλουν, μπορούν να ακολουθήσουν την μυητική μαγεία, που είναι και το πραγματικό θεμέλιο του Dragon Rouge. Εδώ, ο μύστης εισέρχεται στα ενδότερα επίπεδα της έρευνας της σκοτεινής πλευράς. Τα τρία πρώτα από τα έντεκα επίπεδα του μυητικού συστήματός μας βασίζονται σε μία γραπτή διδασκαλία επιστολών και στην επικοινωνία με τον διδάσκαλο από το τάγμα. Τα επόμενα επίπεδα αποκαλύπτονται μόνον σε όσους περάσουν τα πρώτα εισαγωγικά επίπεδα. Έκτος του θεωρητικού μέρους της μυητικής διαδικασίας, το πρακτικό μέρος της βασίζεται στην τακτική πρακτική της μαγείας. Ο σκοπός της μυητικής μαγείας του Dragon Rouge είναι η μεταμόρφωση του ατόμου σε Θεό: μία κλιμακωτή διαδικασία στην οποία ο μάγος αναπτύσσει και εξευγενίζει τον εαυτό του/της και γίνεται Θεός/Θεά. Να γίνει κανείς Θεός, σημαίνει ότι έχει μετατρέψει την ζωή από προκαθορισμένη από εξωτερικούς και θεόκλητους παράγοντες, σε επίπεδο που μπορεί αυτόνομα να ασκήσει την πραγματική ελεύθερη βούλησή του και θέλημα. Ο άνθρωπος γίνεται Θεός όταν παύει να αποτελεί δημιούργημα, και αντί αυτού γίνεται ο ίδιος δημιουργός. Στην μυητική μαγεία, ο μάγος ενασχολείται πρακτικά με:

1. Επιζήτηση οραμάτων, ταξίδια μέσω ονείρων και αστρική μαγεία
2. Ενεργοποίηση των εσωτερικών κρυμμένων δυνάμεων και εξορκισμό των εξωτερικών δυνάμεων
3. Επαφή, επικοινωνία με τη σκιά και τη σκοτεινή πλευρά.

Η Δρακόντειος μύηση βασίζεται σε τέσσερις βασικές παραδόσεις: Γοτθική Καββάλα, Οντινιστική Ρουνοσοφία, Τάντρα και Αλχημεία. Η μύηση είναι ένα εγχείρημα που διαρκεί για μια ολόκληρη ζωή ή ακόμα και για πολλαπλές μετενσαρκώσεις, σύμφωνα με πολλούς μεγάλους μάγους. Είναι μία πνευματική αναζήτηση, που απαιτεί αυτοθυσία, προσήλωση, υπομονή και πειθαρχία-μια έρευνα που ο μάγος διεκπεραιώνει μαζί με τους/τις μαγικούς αδελφούς/ές της Δρακόντειας ατραπού. ΚΟΡΥΦΗ
Η Δρακόντειος μυητική μαγεία
Η Δρακόντειος μύηση βασίζεται σε 1+9+1 επίπεδα που συνολικά συνθέτουν τις 11 βαθμίδες, οι οποίες αντιστοιχούν στις Κλίφοτ και στους 11 δαίμονες κυβερνήτες τους, οι οποίοι ενεργούν ως η νυχτερινή πλευρά και η αντίθεση της δημιουργίας. Η πρώτη βαθμίδα είναι το μέρος απ΄ όπου ξεκινά ο αμύητος, το άνοιγμα των πυλών στη σκοτεινή πλευρά. Οι επόμενες 9 βαθμίδες αντιπροσωπεύουν τα 9 επίπεδα της νυχτερινής πλευράς ή του κάτω κόσμου απ΄ όπου ο Όντιν περνά κατά το ταξίδι της μύησης του στα μυστικά των ρούνων. Αυτές οι βαθμίδες φέρνουν τον μύστη στη καρδιά του σκοταδιού και μεταμορφώνουν τον άνθρωπο σε Θεό (όπως κατά την υπόσχεση του φιδιού στη Γένεση 3:5, όταν ο άνθρωπος τρώει το φρούτο της γνώσης και μπαίνει στην διαδικασία της μύησης). Η τελευταία βαθμίδα είναι πέρα από τα σύνορα της δημιουργίας.

1. Λίλιθ (Lilith) 1.0Β°. Η πύλη στο άγνωστο.
———
2. Γκαμάλιελ (Gamaliel) 2.0Β°. Τα σκοτεινά όνειρα. Αστρική μαγεία. Μάγια (Witchcraft). Τα μυστήρια τηςΒ μαύρης σελήνης. Η σκοτεινή Θεά.
3. Σάμαελ (Samael) 3.0Β°. Η φιλοσοφία της αριστερής ατραπού. Η σοφία της παράνοιας. Μαγεία των Γιεζίντι. Η σκοτεινή πλευρά των τσάκρα.
4. Ααράμπ Ζαράκ (A'arab Zaraq) 4.0Β°. Εωσφορική μαγεία. Η σκοτεινή πλευρά της Αφροδίτης. Ερωτο-μυστικισμός και η ατραπός του μαχητή.
5. Θαγκίριον (Thagirion) 5.0Β°. Η φώτιση του σκοταδιού. Ο μαύρος ήλιος. Η ένωσις του θεού με το "κτήνος".
6. Γκόλαχαμπ (Golachab) 6.0Β°. RagnarΟ†k. Η ενεργοποίηση του Σουρτ/ Ζόραθ (Surt/Sorath). Το θέλγητρο και ο μαγνητισμός της λαγνείας και του βασανισμού
7. Γκάαγκσχεμπλα (Gha'agsheblah 7.0Β°). Τα υψηλότερα επίπεδα του ερωτο-μυστικισμού. Προετοιμασία για την άβυσσο.
8. Σατάριελ (Satariel 8.0Β°). Το άνοιγμα του ματιού του Εωσφόρου, Σίβα, Όντιν. Η "αρχή" του Δράκου.
9. Γκάγκιελ (Ghagiel) 9.0Β°. Το άναμμα του αστεριού του Εωσφόρου.
10. Τάουμιελ (Thaumiel) 10.0Β°. Η πλήρωση της υπόσχεσης του φιδιού. Θειότητα.
———
11. Τάουμιελ (Thaumiel) 11.0Β°. Η μαύρη τρύπα. Το σκαλί προς τη νέα δημιουργία. Σύμπαν Β΄.

Η τέσσερις κύριες παραδόσεις πίσω από το σύστημα μαγείας του Dragon Rouge έχουν κοινό ένα σημαντικό στοιχείο: οδηγούν τον μύστη βήμα προς βήμα βαθιά στο σκοτάδι οπού ο άνθρωπος μπορεί να γίνει Θεός. Με την είσοδο στο σκοτάδι όπως ο Όντιν ή ο ιερός σκαραβαίος και την αυτοθυσία, μπορεί κανείς να μετουσιωθεί από δημιούργημα σε δημιουργό. ΚΟΡΥΦΗ
Γ.Ο.Τ.Α.
Η Καββάλα είναι μία φιλοσοφία μυστικισμού που έχει τις ρίζες της στην Ελληνική φιλοσοφία, και που παρέμεινε ζωντανή χάρη στον Ισραηλίτικο μυστικισμό και στη δυτική παράδοση μαγείας. Η Κλίφοτ είναι η σκοτεινή πλευρά αυτής της παράδοσης. Στην Κλίφοτ εμπεριέχονται οι αρχές της σκοτεινής και αθέατης πλευράς των πραγμάτων, καθώς και της αντίθεσης που κρύβεται πίσω από κάθε τι. Η πλευρά του φωτός στην Καββάλα εκφράζεται με μαθηματικούς/γεωμετρικούς κανόνες, με τους οποίους ο Θεός έφτιαξε τον κόσμο. Η Κλίφοτ αντιστοιχεί σε μαθηματικά κλασματικούς κανόνες και στις αρχές του χάους. Αποτελεί δε, τις διασπαστικές και καταστρεπτικές δυνάμεις. Η κλιφοτική καββάλα χρησιμοποιεί τις καταστροφικές δυνάμεις προκειμένου να ελευθερώσει τον μύστη από τους περιορισμούς της δημιουργίας. Μέσω αυτών των δυνάμεων μαθαίνουμε να δημιουργούμε. Στην Καββάλα, ο Εωσφόρος και οι έκπτωτοι άγγελοι είναι οι πρώτοι που χρησιμοποιούν τις δυνάμεις της Κλίφοτ για να απελευθερωθούν από το Θεό. Οι αρχές του φωτός, κρατούν τους αγγέλους και το υπόλοιπο μέρος της δημιουργίας κάτω από τα σταθερά, πάγια και προκαθορισμένα δεδομένα τους. Οι σκοτεινές δυνάμεις "σπάνε" αυτά τα δεδομένα και καθιστούν δυνατή την ελεύθερη βούληση και την ατομική ύπαρξη έξω από τα δεδομένα του Θεού. Η δαιμονολογία και η Γοτθική μαγεία είναι μέρη της Κλιφοτικής Καββάλας, κατά τις οποίες ο μάγος εξορκίζει και καλεί προσωποποιημένες σκοτεινές δυνάμεις, στη μορφή διαφορετικών δαιμόνων. Για αυτόν το σκοπό, στο Dragon Rouge, χρησιμοποιούμε τα παραδοσιακά κείμενα μαύρης μαγείας και δαιμονολογίας, προσαρμοσμένα όμως στο Δρακόντειο σύστημά μας. Η διαθήκη του Σολομώντος, τα κλειδιά του Σολομώντος, το Λεμέγετον (Lemegeton) και το Le Dragon Rouge (Grand Grimoire) είναι παραδείγματα των δαιμονικών κειμένων που χρησιμοποιούνται στο Dragon Rouge.

Η Οντινιστική Ρουνοσοφία είναι η σκανδιναβική και Γοτθική μυητική παράδοση. Ρουνοσοφία, είναι η σοφία των μυστικών των ρούνων και ο θεός Όντιν είναι ο σημαντικότερος μύστης αυτών των μυστηρίων. Στις αρχαίες βόρειες και στη Γερμανικές γλώσσες, (ρούνα) σημαίνει "μυστικό", μυστήριο", απόκρυφη σοφία", ή "μυστικός ψίθυρος". Σε ένα εξωτερικό επίπεδο, η λέξη ρούνα σημαίνει αρχαία βόρεια γραφικά σύμβολα . Σε ένα εσωτερικό επίπεδο, συμβολίζει τις κοσμικές δυνάμεις και μπορεί να περιγράψει ολόκληρη τη βόρειο απόκρυφο πνευματικότητα. Η Οντινιστική Ρουνοσοφία είναι ένα Helwegr, μία ατραπός στον κόσμο του θανάτου και της θεάς του θανάτου, Χέλ (Hel). Σε αυτά τα τόσο βαθιά και σκοτεινά μέρη της ύπαρξης, κρύβονται τα κλειδιά της σοφίας και της αθανασίας.

Στο Dragon Rouge, δουλεύουμε με τις ρούνες με πολλούς διαφορετικούς τρόπους. Μία πλευρά είναι το συζητημένο Ούθαρκ (Uthark), που θεωρείται να είναι η εσωτεριστική και κρυφή φόρμα του ρουνικού αλφάβητου. Επίσης, χρησιμοποιούμε το ρουνοσοφικό σύστημα των Άντουλρουνς (Adulrunes) του Γιοχάνες Μπουρέους (Johannes Bureus). Οι κρυφές διαστάσεις των ρούνων λέγονται Άντουλρουνορ (Adulrunor), ή Αλρούνορ(Alrunor), (Μανδραγόρας). Ο Όντιν είναι ένας σκοτεινός και δαιμονικός θεός και η Οντινιστική ρουνοσοφία περιλαμβάνει επίσης λυκανθρωπία και νεκρομαντεία. Η Οντινιστική ρουνοσοφία είναι μία μορφή Γοτθικής μαγείας. Η γοτθική μαγεία, δεν είναι μόνο Ρουνοσοφία και μαγεία των ρούνων που εστιάζεται στα αρχαία ρουνικά σύμβολα, αλλά συνδέεται με τη σκοτεινή πλευρά και τα σκοτεινά μυστήρια. Αυτό διαχωρίζει τη Γοτθική μαγεία από άλλες μορφές ρουνικής μαγείας που συνδέονται με το Άσατρο (Asatro) και την προσπάθεια αναδημιουργίας των αρχαίων βορίων πιστεύω. Η Γοτθική μαγεία δεν μπορεί να συνδεθεί με ένα συγκεκριμένο μέρος ή εποχή. Η Γοτθική μαγεία αντιστοιχεί στη μυθική διάσταση όπου ο άνθρωπος γίνεται Θεός.

Βαμασάρα Τάντρα (Vamachara Tantra) είναι η αριστερή ατραπός της Ινδικής παράδοσης. Ο σκοπός της Τάντρα είναι η αφύπνιση της υπό λανθάνουσα μορφής εσωτερικής δύναμης Κουνταλίνη (Kundalini). Αντίθετα με τη συνηθισμένη Γιόγκα και το διαλογισμό, η Βαμασάρα (Vamachara), δεν αποζητάει μόνον τη μορφή φώτισης Σαμάντι (Samadhi). Σαμάντι ονομάζεται η φώτιση κατά την οποία ο μύστης γίνεται "ένα με το Θεό" όταν η Kουνταλίνη ενοποιείται με την ενεργειακή ζώνη Σαχασράρα (Sahasrara) πάνω από το κεφάλι. Η Βαμασάρα Τάντρα επιζητεί την κατάσταση όπου η Kουνταλίνη φτάνει πέρα από το Σαχασράρα. Αυτή η διαδικασία δεν οδηγεί στο Σαμάντι αλλά σε αυτό που στην Τάντρα ονομάζεται Καϊβάλια και ο μύστης μετουσιώνεται σε θεό. Στο Dragon Rouge, δουλεύουμε επίσης με τα κρυμμένα τσάκρα, όπως το μαύρο τσάκρα Σούνια (Sunya) πάνω από το Σαχασράρα, πέρα από τα συνηθισμένα τσάκρα της Γιόγκα. Η Βαμασάρα Τάντρα συνδέεται με τη λατρεία της Κάλι και της κακόφημης παράδοσης Αγκόρα. Η διαφορά μεταξύ της δεξιάς και αριστερής ατραπού εξηγείται εύγλωττα από τον Ιούλιο Έβολα στο βιβλίο του "Η Γιόγκα της δύναμης" (The Yoga of Power).
"Υπάρχει μία βασική διαφορά μεταξύ των δύο Ταντρικών ατραπών, δηλαδή της δεξιάς και της αριστερής (που και οι δύο υπόκεινται στην αιγίδα του Σίβα (Shiva). Στην πρώτη, ο μύστης βιώνει πάντα β€�κάποιον πιο ψηλά από αυτόν', ακόμα και στο υψηλότερο επίπεδο πραγματοποίησης. Στη δεύτερη, 'γίνεται ο απώτατος Ηγεμόνας' (chakravartin = κοσμοκράτορας)".

Η Τυφώνιος Αλχημεία (Typhonian Alchemy) είναι σημαντικότατη στο μυητικό σύστημα του Dragon Rouge. Αλχημεία είναι η τέχνη του εξευγενισμού και έχει τις ρίζες της στην Αρχαία Αίγυπτο, όπου ονομαζόταν ΚεμέιαΒ (Khemeia), "η παραγωγή της μαύρης λίθου". Ο σκοπός αυτής της τέχνης ήταν η παραγωγή του ελιξιρίου της αιώνιας ζωής, που ήταν το ίδιο με την μαύρη λίθο, ή τον μαύρο αδάμαντα. Η λέξη Κεμ (Khem), σημαίνει "μαύρο" και είναι η αυθεντική μαύρη τέχνη που ο άνθρωπος αγωνίζεται να γίνει όπως οι θεοί .Κεμ επίσης είναι το όνομα του θεού της Αλχημείας. Ο σκοτεινός θεός Σετ (Set) συνδέεται επίσης με την Αλχημεία και τη μαύρη λίθο. Στην Ελληνική και Ερμητική παράδοση, ο Κεμ αντιπροσωπευόταν από τον Παν και ο Σετ από τον Τυφών. Σημάδια της Τυφώνιου Αλχημείας μπορούν να ανεβρεθούν στις αρχαιότερες από τις αλχημικές παραδόσεις των Αιγυπτίων, Ελλήνων και Ερμητικών, των οποίων ο σκοπός αντιστοιχεί στην αριστερή ατραπό. Η Τυφώνιος Αλχημεία οικοδομείται πάνω σε μία κλιμακωτή διαδικασία εξευγενισμού, που αντιπροσωπεύει τα δρακόντεια επίπεδα μύησης. Η αλχημική διαδικασία μεταποιεί το κάρβουνο, το ακρογωνιαίο, θεμελιώδες στοιχείο της ζωής, από την ευπαθή και πωρόλιθη μορφή του μέσω μίας εξευγενιστικής και σκληρυντικής διαδικασίας, σε αιώνιο άφθαρτο μαύρο αδάμαντα. (Adamas Ater, A.A.). Αυτή η διαδικασία συμβολίζεται από το θεό Κέπερα (Khepera) και της εισόδου του στο βασίλειο του θανάτου, όπου πεθαίνει και αναδημιουργεί τον εαυτό του σαν δικό του δημιούργημα. Στην Αιγυπτιακή βίβλο των νεκρών ο νεκρός Κέπερα λέει: "Εγώ είμαι ο Κέπερα, αυτός που αναδημιούργησε τον εαυτό του". Ο Τυφών αναπαραστά τον Κόκκινο Δράκο και την αιώνια πανάρχαια δύναμη και ύλη, από όπου πηγάζουν τα πάντα. ΚΟΡΥΦΗ
Frequently Asked Questions
1. Τι σημαίνει Dragon Rouge;
2. Τι αντιπροσωπεύει ο Κόκκινος Δράκος;
3. Τι είναι η μαγεία;
4. Πώς γίνονται οι συναντήσεις και για ποιούς λόγους;
5. Τι είδη Γιόγκας και διαλογισμού ασκείτε;
6. Τι σημαίνει τελετή;
7. Υπαρχει κάποια πολιτική κατεύθυνση στο Dragon Rouge;
8. Ποιάς τάξης ανθρώπων είναι τα μέλη του Dragon Rouge;
9. Τι σημαίνει να εγγραφτώ μέλος στο Dragon Rouge;
10. Μπορώ να λάβω τη διεύθυνση άλλων μελών;

Τι σημαίνει Dragon Rouge;

Dragon Rouge σημαίνει "κόκκινος δράκος" στα Γαλλικά. Το Γαλλικό όνομα Dragon Rouge, αντιστοιχεί σε μία παλιά αλχημιστική αδελφότητα που είχε αυτό το όνομα. Dragon Rouge επίσης, είναι ένα από τα πιο ενδιαφέροντα και διάσημα βιβλία των μαύρων τεχνών, το μέγα Γριμόριο (the great grimoire, Le Grand Grimoire), που ονομάζεται "Le Dragon Rouge".

Το Dragon Rouge χρησιμοποιεί μαγικά συστήματα από όλον τον κόσμο, αλλά εστιάζεται κυρίως στην Ευρωπαϊκή παράδοση.
ΚΟΡΥΦΗ

Τι αντιπροσωπεύει ο Κόκκινος Δράκος;

Ο Κόκκινος Δράκος είναι μία μυθολογική οντότητα που υπήρχε και εξακολουθεί να υπάρχει καθ`όλες τις εποχές και τις κουλτούρες. Ο Δράκος μπορεί να εκτιμηθεί ως ο φτερωτός όφις. Απ`αυτήν την οπτική γωνία της ιστορίας, το φίδι είναι σύμβολο της γης και του κάτω κόσμου. Ο αετός (και γενικότερα τα πουλιά) είναι σύμβολα του παραδείσου. Ο δράκος αποτελεί το πάντρεμα αυτών των δύο βασικών αρχών. Ο Δράκος είναι η εικόνα της Ερμητικής αρχής "εκείνο που υπάρχει χαμηλότερα είναι σαν αυτό που υπάρχει ψηλότερα και αυτό που υπάρχει ψηλότερα είναι σαν αυτό που υπάρχει χαμηλότερα". Στην Κίνα, ο δράκος συμβολίζει τον Ταοϊσμό (Tao), αυτό που έγκειται πέρα από οποιουσδήποτε όρους και πολοικότητες (Γιν και Γιάν) και επίσης είναι η ενέργεια που κρύβεται πίσω από καθετί. Ο Δράκος αντιπροσωπεύει το άγνωστο και την κρυμμένη ενέργεια στον άνθρωπο και τη φύση. Η λέξη dragon προέρχεται από το Ελληνικό ρήμα δερκείν, που σημαίνει "βλέπω". Ο Δράκος είναι το αρχέτυπο της καθαρής όρασης: η ικανότητα όρασης των πραγμάτων όπως πραγματικά είναι, πέρα από κάθε ψευδαίσθηση και αυταπάτη. Για αυτόν τον λόγο, στους μύθους, ο δράκος έχει μεγάλη σοφία και δύναμη. Η σοφία του δράκου συμβολίζεται από το θησαυρό που φρουρεί ή το μαργαριτάρι που φέρει στο στόμα του. Για να βρει ο άνθρωπος αυτή τη σοφία και γνώση, πρέπει να ψάξει στον ενδότερο και εσωτερικό του/της κόσμο και στο άγνωστο. Κατά την Γιόγκα, ο δράκος ονομάζεται Κουνταλίνι, η κρυμμένη ενέργεια που βρίσκεται μέσα στον άνθρωπο. Η Δρακόντεια ατραπός προσπαθεί να καταστήσει αυτήν την αθέατη ενέργεια και γνώση από υποσυνείδητη σε συνειδητή. "Μια εικόνα σημαίνει χίλιες λέξεις" και το σύμβολο του δράκου και οι μύθοι του φέρουν πληροφορίες για το πώς το υποσυνείδητο μπορεί να γίνει συνειδητό και το πώς ο άνθρωπος μπορεί να εξελιχθεί.

Το κόκκινο χρώμα πάντα συνδέεται με την μαγεία και τη δύναμη. Το κόκκινο χρώμα ανήκει στο αίμα, τη θερμότητα και το σφυγμό. Στη βόριο μυθολογία, τα μαγικά αντικείμενα φορτίζονταν με μαγική ενέργεια βάφοντάς τα με κόκκινο, συχνά μάλιστα, με αίμα. Λέξεις όπως η γερμανική Zauber ή η αγγλική sorcery προέρχονται από την αρχαία Νορδική λέξη teufer, που σημαίνει "βάφω κόκκινο".

Ο κόκκινος δράκος αποτελεί ένα σύμβολο των πρωταρχικών δυνάμεων που ο μάγος μπορεί να αφυπνίσει και να χρησιμοποιήσει στο μαγικό του έργο. Στη Βίβλο, ο κόκκινος δράκος συνδέεται με το Σατανά και τους έκπτωτους αγγέλους. Αυτά, μυθολογικά δίνουν στον άνθρωπο τη γνώση και τη δύναμη για την κατάκτηση της θέωσης. ΚΟΡΥΦΗ

Τι είναι η μαγεία;

Μαγεία είναι ένας όρος πλαισιωμένος από αγνωσία, προκατάληψη και απλοϊκές ερμηνείες. Από την σκοπιά της ιστορίας των ιδεών, μαγεία είναι η μία από τις δύο δυνατές οδούς προσέγγισης του θείου. Η μία από αυτές τις δύο οδούς, είναι η θρησκευτική, κατά την οποία ο άνθρωπος βιώνει τον εαυτό του σαν υπεξούσιο της δύναμης που ελέγχει το πεπρωμένο. Κατά την άλλη θέση, αυτή της μαγείας, ο άνθρωπος βιώνει την δυνατότητα να ασκεί επιρροή σε αυτή τη δύναμη, με την αυτόβουλη θέληση. Ο πιο αποδεκτός ορισμός της μαγείας κατά τους σύγχρονους μάγους, προέρχεται από τον Άλιστερ Κρόουλι (Aleister Crowley) (1875-1947): "Μαγεία είναι η τέχνη και επιστήμη του να προκαλεί κανείς αλλαγές στο δεδομένο περιβάλλον σύμφωνα με τη θέλησή του". Χνάρια της λέξης μαγεία, υπάρχουν στην ελληνική "μέγας" που σημαίνει σπουδαίος, μεγάλος και αναφέρεται στη "μεγάλη επιστήμη", τη "μεγάλη" τέχνη, το μεγάλο "έργο", εκείνο που ασχολείται με τον "υπερβατισμό". Η λέξη μαγεία έχει επίσης ίχνη από τους αρχαίους Ζωροαστρικούς Πέρσες. Η λέξη magus που μπορεί να ερμηνευθεί ως μάγος, ήτανε η ονομασία των ιερέων τους. Η λέξη μαγεία συνδέεται με πολλές διαφορετικές λέξεις, όπως "δύναμη" (και "μεγάλη" και "ισχυρή δύναμη") όπως ο μαγνητισμός. Μαγεία είναι η πρακτική φιλοσοφία της θέλησης που δίνει έμφαση στη δύναμη της βούλησης και στην δυνατότητα επιρροής της ίδιας της ύπαρξης μέσω της θέλησης.

Η Δρακόντεια μαγεία είναι η τέχνη και επιστήμη χρήσης των εσωτερικών και εξωτερικών δυνάμεων με τρόπο ώστε να μετατρέπει το όραμα σε πραγματικότητα σε συμφωνία με τη θέληση.
ΚΟΡΥΦΗ

Πώς γίνονται οι συναντήσεις και για ποιους λόγους;

Οργανώνουμε τακτικές συναντήσεις όπου μελετούμε μαγεία και αποκρυφισμό σε θεωρία και πράξη. Διευθύνουμε τελετές και πρακτικές μαγείας, οργανώνουμε απογεύματα μελέτης και διάλεξης προσκαλώντας φιλοξενούμενους λέκτορες. Οργανώνουμε επίσης εκδρομές σε τοποθεσίες αρχαίας λατρείας ή μέρη ισχυρής ενεργειακής δύναμης. Οργανώνουμε επίσης σεμινάρια όπου εξασκούμαστε σε πολεμικές τέχνες, γιόγκα και διαλογισμό. Επίσης έχουμε γιορτές που περπατάμε σε αναμμένα κάρβουνα. ΚΟΡΥΦΗ

Τι είδη Γιόγκα και διαλογισμού ασκείτε;

Ασκούμαστε στην Ινδική Βαμασάρα Τάντρα γιόγκα και διαλογισμό που ανήκει στην αριστερή ατραπό. Κάνουμε τεχνικές γιόγκα μέσω ασάνα στάσεων (asanas) μαθαίνονταςΒ πώς μέσω διαφορετικών κινήσεων και στάσεων μπορούμε να ελέγξουμε τις υποσυνείδητες εσωτερικές δυνάμεις. Χρησιμοποιούμε επίσης μία συγκεκριμένη μορφή Ρουνικής γιόγκα που χρησιμοποιούμε τις δυνάμεις των ρούνων.

Ο σκοπός μας με τη γιόγκα και τον διαλογισμό, είναι να αφυπνίσουμε την κρυφή εσωτερική δύναμη, η οποία κατά την Τάντρα ονομάζεται Κουνταλίνη (Kundalini). Ο σκοπός της Τάντρα είναι η αφύπνιση της υπό λανθάνουσα μορφής εσωτερικής δύναμης Κουνταλίνη. Αντίθετα με την συνηθισμένη Γιόγκα και το διαλογισμό, δεν αποζητούμε τη μορφή φώτισης Σαμάντι (Samadhi), κατά την οποία ο μύστης γίνεται "ένα με το Θεό" όταν η Kουνταλίνη ενοποιείται με την ενεργειακή ζώνη Σαχασράρα (Sahasrara) πάνω από το κεφάλι. Χρησιμοποιούμε ένα σκοτεινό και σπάνιο σύστημα όπου η Kουνταλίνη φτάνει πέρα από το Σαχασράρα. Αυτή η διαδικασία δεν οδηγεί στο Σαμάντι αλλά σε αυτό που στην Τάντρα ονομάζεται Καϊβάλια και ο μύστης μετουσιώνεται σε θεό. Δουλεύουμε επίσης με αρκετά κρυμμένα τσάκρα πίσω από τις ενεργειακές ζώνες που χρησιμοποιούνται συνήθως στη Γιόγκα και στο διαλογισμό.
ΚΟΡΥΦΗ

Τι σημαίνει τελετή;

Υπάρχουν πολλές παρανοήσεις σχετικά με το τι σημαίνει τελετή. Τελετή ή ιεροτελεστία είναι μία πράξη που ακολουθεί ένα συγκεκριμένο παράδειγμα ή τρόπο, όπως καφές και εφημερίδα κάθε πρωί. Η ζωή μας είναι γεμάτη από ασυνείδητες ιεροτελεστίες. Με το να διεξάγουμε συνειδητές ιεροτελεστίες, μπορούμε να γίνουμε πιο συνειδητοί γύρω από τις αρχές και τις δυνάμεις που κυβερνούν τις ζωές μας. Η τελετή ή ιεροτελεστία μπορεί να διεξαχθεί προκειμένου να δραματοποιήσει ένα μυθολογικό κείμενο ή γεγονός. Τελετές μπορούν επίσης να διεξαχθούν πραγματοποιώντας μία κατάσταση και έναν αριθμό γεγονότων που ο μάγος θέλει να επιτύχει. Διάφορα αντικείμενα, κεριά, θυμίαμα και ρόμπες χρησιμοποιούνται προκειμένου να εμπλουτίσουν την ατμόσφαιρα και να απελευθερώσουν ψυχική ενέργεια. Η τελετή συνδέεται με το ψυχόδραμα που χρησιμοποιείται στην ψυχολογία καθώς και με θρησκευτικό-μυθολογικά επίπεδα και αρχέτυπα."