Κυριακή, 15 Φεβρουαρίου 2009

Φυσική εξέλιξη η μεθοδευμένη σκλαβιά;



Πολλές φορές ακούσαμε να γίνεται λόγος για Νέα Εποχή ή για Νέα Τάξη πραγμάτων. Θελήσαμε άραγε να ερευνήσουμε το φαινόμενο αυτό; Πολλές φορές είδαμε να προβάλλει σε πολιτικές αφίσες το ουράνιο τόξο. Άλλα ή ωραιότητα του δεν μας άφησε να σκεφθούμε σοβαρά· Πώς οι πολιτικοί μας ανακάλυψαν ξαφνικά και οικειοποιήθηκαν το σύμβολο αυτό της ειρήνης του Θεού με τον άνθρωπο; Φρίξαμε όλοι κατά την τελευταία «ανθρωπιστική επέμβαση» -τι διαστροφή της εννοίας!? του πλανητάρχη στην ομόδοξο Σερβία και δόξα τω Θεώ αντιδράσαμε υγιώς όλοι σχεδόν οι Έλληνες. Δεν αντιδρούμε όμως στη διαστροφή των εννοιών και στην επέλαση ξενικών συνηθειών, που καθημερινώς μας κατακλύζουν και κοντεύουν ν' αλλάξουν την ταυτότητα μας. Φαίνεται ότι οι περισσότεροι βλέπουμε απαθώς ή ναρκωμένοι το τι γίνεται. Δεν θα διερωτηθούμε όμως γι' αυτά πού συμβαίνουν γύρω μας; Μήπως δεν είναι αυτή ή φυσική εξέλιξη της κοινωνίας, αλλά μια μεθοδευμένη σκλαβιά, από την οποία ποτέ δεν 8ά μπορέσουμε να απελευθερωθούμε; Όσα ακολουθούν επιδιώκουν, ν' αφυπνίσουν τους υπνώττοντας. Τι είναι η Νέα Εποχή; Είναι ένα «αόρατο δίκτυο» παραθρησκευτικών οργανώσεων. Ισχυρίζεται, ότι η αστρολογική «εποχή του Ιχθύος», πού κατ' αυτούς συμβολίζει τον Χριστιανισμό, τελειώνει το 2.000 μ.Χ., κα) μετά ακολουθεί ή «εποχή του Υδροχόου», του νέου χριστού ή της επί γης δευτέρας παρουσίας του χριστού, δηλαδή του αντίχριστου. Κεντρικά στοιχεία της διδασκαλίας της είναι ή πίστη σε απρόσωπο θεό (δυνάμεις του σύμπαντος, το πάν, όπως το ταό), στο νόμο του κάρμα και των μετενσαρκώσεων, και στη δυνατότητα της μετεξελίξεως του ανθρώπου σε κατ' ουσίαν θεό με τις δικές του μόνο δυνάμεις, ο συγκρητισμός, ο πνευματισμός, η νεοειδωλολατρία και ο αποκρυφισμός. Όλα αυτά είναι επιδράσεις των ανατολικών θρησκειών (βουδισμού - ινδουισμού) μέσω της Μασονίας και της Θεοσοφίας. Με απλά λόγια, η Νέα Εποχή είναι ένα σύνδρομο πού καλλιεργεί τη σύγχυση των παραθρησκευτικών αιρέσεων με την εξ αποκαλύψεως αληθινή πίστη. Και όπως έλεγε χαρακτηριστικά ο π. Αντώνιος Αλεβιζόπουλος, η Νέα Εποχή θέλει όχι ν' αδειάσουν οι Εκκλησίες, αλλά να γεμίσουν με ανθρώπους πού θα έχουν αλλοιωμένο το φρόνημα, την ορθόδοξο πίστη. Διαστρέφουν την ιστορία και προσπαθούν να δυσφημήσουν τον Χριστιανισμό «σαν εποχή περιορισμού και στενότητας. Σ' αυτήν κυριαρχούσαν οι εντολές, ο έλεγχος των Ιερέων, τη δίωξη των ελεύθερα σκεπτόμενων ανθρώπων, η εποχή των πολέμων, της αποικιοκρατίας, της καταστροφής της φύσης». Θέσεις της Νέας Εποχής Σύμφωνα με την ιδεολογία της «Παγκοσμίου καλής θελήσεως» της Αλίκης Μπέϋλη, ο Θεός δρα με ποικίλους τρόπους, «με διάφορες ομολογίες, πίστεις και θρησκευτικές δραστηριότητες», γι' αυτό και οι διαφορές ανάμεσα στις θρησκείες είναι ασήμαντες και θα απορριφθούν. Όσοι δεν θα δεχθούν τη Νέα Εποχή «θα παραπεμφθούν για μία μετέπειτα αποκατάσταση», δηλαδή θα θανατωθούν για να βρουν την αλήθεια σε κάποια άλλη μετενσάρκωση. Ό Αλαν Κοέν, ένας από τους διδασκάλους της Νέας Εποχής, γράφει, ότι ο άνθρωπος θα καταλάβει την υπέρτατη έννοια της προσωπικότητας μόνο όταν συνειδητοποίηση ότι «Εγώ είμαι Θεός, δεν υπάρχει άλλος». Ό θεωρούμενος ως οικολόγος Αλ Γκόρ, υποψήφιος πρόεδρος των Η.Π.Α. στις εκλογές του φθινοπώρου 1999, εκφραζόμενος πανθεϊστικώς - νεοειδωλολατρικώς έγραψε· «Ή Θρησκευτική μας κληρονομιά βασίζεται σε μια και μοναδική θεά της γης πού υποτίθεται ότι είναι πηγή κάθε ζωής». Ό Ντέϊβιντ Σπάνγκλερ, από τους ηγέτες - δασκάλους της Νέας Εποχής, λέει, ότι «ο Εωσφόρος εργάζεται μέσα στον καθένα μας για να μας οδηγήσει στην ολοκλήρωση καθώς κινούμαστε προς τη Νέα Εποχή». Ο Ράνταλ Ν. Μττάερ, πρώην ηγέτης της Νέας Εποχής, συνοψίζει το «πιστεύω» της ως εξής. Σύμβολα Νέας Εποχής «Ό λαϊκός ανθρωπισμός (σ.σ. εννοείται ο άθεος ουμανισμός) αρνείται το Θεό και τοποθετεί στη θέση του τον άνθρωπο, λέγοντας ότι αυτό πού προσδίδει νόημα στη ζωή του άνθρωπου είναι οι δικές του δημιουργικές, διανοητικές και ηθικές δυνάμεις. Άπ' την άλλη μεριά, ο πνευματικός ανθρωπισμός (σ.σ. εννοείται της Νέας Εποχής) αποδέχεται έναν Θεό (σαφώς διαφορετικό άπ' το Θεό των Χριστιανών), ο όποιος τοποθετεί τον άνθρωπο στο ρόλο μιας ανώτερης φυλής κοσμικών θεών με αναλογικά τεράστια θεϊκή δύναμη». Από πότε αρχίζει η Νέα Εποχή; Από τη Θεοσοφία ξεκίνησαν βασικοί ηγέτες της Νέας Εποχής, όπως η Αλίκη Μπέϊλη, της οποίας η κίνηση είναι στην καρδιά του ρεύματος της Νέας Εποχής, ο Ρόν Χάμπαρντ, Ιδρυτής της Σαϊεντολογίας (Κ.Ε.Φ.Ε.), ο Ρούντολφ Στάϊνερ, ιδρυτής της Ανθρωποσοφίας, κ.ά.. Ή Θεοσοφία δημιουργήθηκε στο τελευταίο τέταρτο του 19ου αϊ. από τη Ρωσίδα Μπλαβάτσκυ σε άμεσο σύνδεσμο με τη Μασονία και με τις ίδιες περίπου διδασκαλίες. Αποτελεί συγκρητιστικό συνονθύλευμα γνωστικισμού, πνευματισμού, μεντιουμισμού (εμφανίσεις πνευμάτων στην ιδρύτρια κ.λπ.), ινδουισμού κα) βουδισμού, με επικάλυψη ψευδοεπιστημονικών και «απόκρυφων» δήθεν χαμένων γνώσεων (αναβίωση αρχαίων θρησκειών), αλλά με έντονο μίσος κατά του Χριστιανισμού. Ισχυρίζεται για τον εαυτό της, όπως και η Μασονία, ότι δεν είναι θρησκεία, αλλά «ή αλήθεια». Ό Εωσφόρος θεωρείται ως ο υπέρτατος θεός (ανώτερος του Ίεχωβά και τελικός θριαμβευτής), το 666 ως «Ιερός» αριθμός, κ.λπ.. Ένας δεύτερος σημαντικός πρόγονος και πηγή δυνάμεως της Νέας Εποχής είναι η Μασονία, η οποία δημιουργήθηκε το 1717 μέσα από τη δυτικοευρωπαϊκή παράδοση των μυστικών συνδικαλιστικών σωματείων, αλλά υπήρξε συγκεκαλυμμένη θρησκευτική αίρεση. Καρπός της αρχαιολατρικής αναγεννήσεως και δεξαμενή μαγικών ανόητων αιρετικών ιδεών, ιδίως δε της Καβάλα ή Καμπάλα, απόκρυφης εβραϊκής μαγικής παραδόσεως που δημιουργήθηκε μετά τον ξεριζωμό των Εβραίων από τα Ιεροσόλυμα το 70 μ.Χ.. Κατ' επίδραση της Καμπάλα απέδωσε στους χριστιανικούς όρους τελείως διαφορετικές και ξένες συμβολικές έννοιες, διαστρέφοντας το περιεχόμενο τους. Λόγω του κρυφίου χαρακτήρος της και της διαδόσεως της στις ανώτερες τάξεις ή Μασονία διέβρωσε σε μεγάλο βαθμό τις δυτικές κοινωνίες και δημιούργησε τη βάση για την πλήρη αποκοπή τους από το Χριστιανισμό. Χαρακτηριστικά της διδασκαλίας της υπήρξαν η συγκρητιστική υιοθέτηση στοιχείων από όλες τις θρησκείες, χωρίς να λείπουν οι αναφορές στην πίστη ότι ο άνθρωπος είναι από μόνος του θεός και στον Εωσφόρο ως ανώτερο θεό. Την αρχή όμως της Νέας Εποχής πρέπει ν' αναζητήσουμε σε παλαιοτέρους χρόνους. Δεν είναι τυχαίες οι προσπάθειες του Βατικανού για μία παγκόσμια θρησκεία και κυβέρνηση. Ό παπισμός είναι η ρίζα της αποστασίας της Νέας Εποχής. Διότι διαστρέφοντας τη διδασκαλία του Θεανθρώπου τοποθέτησε στη θέση της τις δικές του προτιμήσεις - αιρέσεις. Από τον παπισμό ύστερα ξεκίνησαν ?ως αντίδραση σ' αυτόν, κατ' ουσίαν όμως ως μαθηταί του? ο προτεσταντισμός, η αρχαιολατρική αναγέννηση, κατόπιν ο παράλογα λογικοκρατούμενος διαφωτισμός, η βίαιη αντιχριστιανική Γαλλική επανάσταση, καθώς και τα μετέπειτα παιδιά τους, ο λεγόμενος ανθρωπισμός - ουμανισμός, ο μαρξισμός, ο αναρχισμός κ.λπ.. Όλα θέτουν ως κέντρο τον άνθρωπο· τον ανεβάζουν στη θέση του θεού με τις δικές του και μόνο δυνάμεις. Είναι το ίδιο αρχαίο ψέμα του όφεως στον παράδεισο. Νέα Τάξη και παγκοσμιοποίηση Ή Νέα Τάξη είναι η προσπάθεια επιβολής παγκοσμίου κυβερνήσεως από ισχυρούς κύκλους της πολιτικοοικονομικής εξουσίας. Κατ' ουσίαν η Νέα Τάξη πραγμάτων είναι μυστική κωδική αποκρυφιστική φράση της Ενιαίας Παγκοσμίου Κυβερνήσεως. Πρωταρχικός στόχος της είναι η παγκοσμιοποίηση η δημιουργία του «παγκοσμίου χωρίου», ενός ταυτόσημου πολιτισμού, υποτεταγμένου στους ισχυρούς. Ο οικουμενικός πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος κατά την ομιλία του στο Νταβός, αρχές του 1999, είπε μεταξύ άλλων σχετικώς με την παγκοσμιοποίηση τα εξής χαρακτηριστικά. «Ή προς την παγκοσμιοποίησιν πορεία της ανθρωπότητας είναι εν γεγονός, το οποίον προέρχεται κυρίως από θελήσεις μη κρατικός, άλλ' ιδιωτικός, και δη τάς Θελήσεις των πολυεθνικών οικονομικών κολοσσών, και υποβοηθείται από την ασύλληπτον ανάπτυξιν των επικοινωνιών... Ατυχώς η παγκοσμιοποίησης είναι να εξελίχθη από μέσον συναδελφώσεως των λαών του κόσμου (ως προβάλλεται) εις μέσον επεκτάσεως της οικονομικής επικυριαρχίας των οικονομικών κολοσσών και επί λαών προς τους οποίους η πρόσβασης αυτών ήτο κλειστή λόγω συνοριακών κα) πολιτιστικών φραγμών...». Ο αρχιεπίσκοπος Αλβανίας κ. Αναστάσιος, κατά την ομιλία του στο Πανεπιστήμιο Αθηνών την 20-5-1998, σημείωσε· «Είναι φανερό ότι η παγκοσμιοποίηση συνδέεται με την εισβολή ενός πολιτισμού, οι δημιουργοί του οποίου ισχυρίζονται ότι είναι ο καλύτερος. Ή σύλληψη, τα κριτήρια και ο τρόπος λειτουργίας του όλου συστήματος έχουν στηριχθεί στον δυτικό καπιταλισμό, στη λογική μιας ελεύθερης οικονομίας, της οποίας η δυναμική στηρίζεται στη συνεχή κερδοφορία». Ή παγκοσμιοποίηση αυτή «δεν είναι μόνο μία οικονομική διαδικασία. Πρόκειται για άμεση ή έμμεση επιβολή ενός συστήματος σκέψεως πού αγνοεί ή καταστρέφει τις ιδιαιτερότητες των επιμέρους λαών και ανθρώπων και παραμερίζει ή και διαλύει αξίες...». Έτσι «εξαρθρώνονται οι δυνατότητες των τοπικών κοινωνιών να στηριχθούν στις δικές τους μορφές πνευματικότητος και κοινωνικότητας». Πώς επιβάλλεται η παγκοσμιοποίηση Ή Νέα Τάξη προωθεί και την συγκρητιστική εωσφορική πανθρησκεία της Νέας Εποχής, θέτοντας την ως το θρησκευτικό υπόβαθρο της «ομογενοποιήσεως» - ισοπεδώσεως των λαών. Από την άλλη μεριά και η Νέα Εποχή χρησιμοποιεί τη Νέα Τάξη για την παγκόσμια διείσδυση και επιβολή της. Ή Νέα Τάξη γίνεται το πολιτικοστρατιωτικό σκέλος της Νέας Εποχής. Ήδη η Νέα Εποχή έχει εισβάλει στις επιχειρήσεις και στα κέντρα εξουσίας. Εδώ και αρκετά χρόνια στην Αμερική εταιρείες εφαρμόζουν «προγράμματα εκπαίδευσης πού χρησιμοποιούν τον διαλογισμό, την αυτούπνωση και την πνευματική καθοδήγηση». Ηγέτες της Νέας Εποχής, όπως ο Ρόμπερτ Μΰλλερ πρ. βοηθός του Γ.Γ. του Ο.Η.Ε., καλούν τις πολυεθνικές εταιρείες ν' «αναλάβουν τις ευθύνες τους για την διακυβέρνηση του πλανήτη». Μέσα σ' αυτό το πλαίσιο, εμπνεόμενες από παραθρησκευτικές ομάδες και ενισχυμένες από ισχυρά οικονομικά μπλοκ που έχουν σαν θεό τους το χρήμα, τον μαμωνά (Λουκ. 16,13), οι κυβερνήσεις ετοιμάζουν την λεγομένη Νέα Τάξη πραγμάτων, δηλαδή μία παγκόσμια κυβέρνηση. Ή παγκόσμια αυτή κυβέρνηση προετοιμάζεται με τα εξής. α') Με την υποταγή των εθνών. Ήδη «τα εθνικά κέντρα εξουσίας δεν ελέγχουν πλήρως την οικονομική πολιτική. Είναι υποχρεωμένα να προσαρμόζονται στις επιταγές άλλων διεθνών κέντρων, στα ευρύτερα παγκόσμια ρεύματα» (Αναστασίου αρχιεπ. Αλβανίας, έ.ά.). Για το σκοπό αυτό προωθούνται συνενώσεις κρατών, σχεδιάζονται αλλαγές συνόρων, περιφερειακά κράτη πού θα είναι προτεκτοράτα των ισχυρότερων κέντρων εξουσίας. Ό πρόσφατος πόλεμος των Βαλκανίων φανερώνει αυτούς τους σχεδιασμούς, πού προέρχονται κυρίως από την θεωρούμενη ως μονοκράτειρα Αμερική. β') Με την προσωπική αστυνόμευση κάθε ανθρώπου σε κάθε βήμα της ζωής του. Σήμερα βλέπουμε, ότι «στο πολιτικό επίπεδο υπονομεύονται πολλοί από τους δημοκρατικούς θεσμούς και εξασθενεί η ισχύς, το κύρος, η αποτελεσματικότητα τους» (έ.ά.). Νέες διεθνείς συνθήκες (όπως η περιβόητη Σένγκεν) υπογράφονται, τιθέμενες επάνω κα) από τα τοπικά εθνικά συντάγματα, χωρίς παράλληλα να κατοχυρώνονται διεθνώς τα ανθρώπινα δικαιώματα. Όσο για τους χάρτες του Ο.Η.Ε., αποτελούν απλώς παιχνίδια στα χέρια των ισχυρών τους θυμούνται όταν τους συμφέρει. γ') Με τη νέα τεχνολογία. Δημιουργείται ένα ηλεκτρονικό δίκτυο, πού θα μπορεί να φακελώσει όλους τους πολίτες της γης. Σ' αυτό κυρίαρχο ρόλο διαδραματίζει η νέα τεχνολογία. Ό μητροπολίτης Φλωρίνης π. Αυγουστίνος τονίζει· «Όπως έχει οργανωθεί παγκοσμίως πλέον η ζωή, σκοτεινοί άνθρωποι, αθέατοι από τους λαούς, κατευθύνουν τα πράγματα εκεί όπου αυτοί επιθυμούν. Αι εφευρέσεις του ανθρωπίνου νου, αι οποίοι διευκολύνουν την ζωήν, γίνονται το δέλεαρ. Όλα γίνονται ευκόλως και ακόπως, πατώντας κουμπιά, όχι με ιδρώτα. Τα αγαθά του Θεού παράγονται, διαφημίζονται (δια της Τ.V.) και καταναλώνονται με προδιαγεγραμμένον τρόπον (καταναλωτική κοινωνία). Το εμπόριο και αι συναλλαγαί ελέγχονται και φορολογούνται (Α.Φ.Μ.). Τα σκοτεινά κέντρα κερδίζουν και συγκεντρώνουν ολονέν και περισσότερον πλούτον εις χείρας των (πολυεθνικαί εταιρείαι)). Οι φορολογούμενοι αντιθέτως περιορίζονται οικονομικώς ήμερα τη ήμερα έτι στενότερον (παγκόσμιος οικονομική κρίσις). Εν τούτοις ο σημερινός άνθρωπος, συνηθισμένος εις τον καθωρισμένον τρόπον ζωής έφ' όλων των τομέων (εργασία, κατοικία, διακίνησης, ενδυμασία, διατροφή, εκπαίδευσης, επικοινωνία, ψυχαγωγία, θέαμα, πολιτική, σπορ κ.τ.λ.) κα) δελεαζόμενος οπό τα έρεθιζόμενα ένστικτα του, ζητεί διαρκώς ?όπως πάντοτε άλλωστε- "άρτον και θεάματα". Ή ζωή και η κίνησης του περιορίζεται, όπως ελέχθη, μεταξύ δυο συσκευών της τηλεοράσεως και του ψυγείου. Κατ' αυτόν τον τρόπον ελέγχεται και κατευθύνεται όλος ό κόσμος» («Χριστ. Σπίθα», φ. 543/Ίούλιος 1997). Με την εφεύρεση των ηλεκτρονικών υπολογιστών άνοιξε ένα νέο κεφάλαιο. Οι υπολογιστές μπαίνουν σε όλους τους τομείς της ζωής, δημοσίας και ιδιωτικής. Εκπληρώνεται έτσι ή προφητεία του αγίου Κοσμά του Αιτωλού, ότι «θα έρθει καιρός πού θα διευθύνουν τον κόσμο τα άλαλα και τα μπάλαλα» Βέβαια, ένα μαχαίρι ανάλογα με το πώς θα το χρησιμοποίηση ο άνθρωπος γίνεται καλό ή κακό. Ή επέμβαση όμως της τεχνολογίας στην προσωπική ζωή του ανθρώπου Είναι πλέον καθοριστική. Έρχεται η ώρα, πού ο κοινός άνθρωπος δεν θα μπορεί να επέμβει στη ρύθμιση των ηλεκτρονικών υπολογιστών μόνο θα υπάκουη στους ρυθμιστές των. Σημαντικό ρόλο επίσης για την επέμβαση στην προσωπική ζωή του ανθρώπου θα διαδραματίσουν οι ηλεκτρονικές ταυτότητες και το παγκόσμιο διαδίκτυο (Ιντερνέτ). Με τις ταυτότητες επιδιώκεται σε πρώτη φάση το φακέλωμα όλης της ανθρωπότητας, αφού θα δοθεί σε κάθε άνθρωπο ένας αριθμός μοναδικός. Όλα τα προσωπικά του στοιχεία (πού αφορούν το ιστορικό του, την οικογένεια του, την υγεία του, τις συναλλαγές του κ.λπ.) θα αποθηκεύονται στα έγκατα ενός τεράστιου υπολογιστού. Επίσης σιγά - σιγά οι πιστωτικές κάρτες (το «πλαστικό χρήμα») και κατόπιν οι ίδιες οι ταυτότητες θα εξαφανίσουν και το ρευστό χρήμα. Έτσι όλες οι συναλλαγές θα ελέγχονται. Σε επόμενο στάδιο πιθανολογείται η εμφύτευση micro-chip στο ανθρώπινο σώμα, που θα αντικαταστήσει και τις ταυτότητες και θα μεγιστοποίηση τον έλεγχο του ανθρώπου. Ήδη δοκιμάστηκε κάτι παρόμοιο. Ιδιαίτερη φροντίδα για την επέκταση του δικτύου έλεγχου των ταυτοτήτων δείχνουν οι Εβραίοι, οι όποιοι μάλιστα άσκησαν πιέσεις και στη χώρα μας για την αποδοχή τους. Δεν Είναι τυχαίο, ότι στα επικρατέστερα συστήματα ραβδωτού κώδικα (bar-code), ο όποιος υπάρχει πλέον όχι μόνο σε όλα σχεδόν τα αγαθά αλλά και στις κάθε είδους ταυτότητες, κωδικός αριθμός Είναι το 666, που ανάγεται σε εβραϊκό σημείο κυριαρχίας (βλ. Γ' Βασ. 10,14). Το παγκόσμιο διαδίκτυο (Internet) έδωσε τεράστια δύναμη στην πληροφόρηση. «Μεγαλειώδης... η αυτόματος σχεδόν παγκοσμιοποίησης της πληροφορήσεως, τρομακτική εν τούτοις ταυτοχρόνως και η δυνατότης σκοπίμου παραπληροφορήσεως», διαπιστώνει ο οίκ. πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος. Το δίκτυο, λόγω της παραλόγου λογικής της ανυπαρξίας φραγμών στην ατιμία με το πρόσχημα της ελευθερίας, έχει ήδη γίνει όπλο εγκλήματος, παραπληροφορήσεως, διαφθοράς, σατανισμού. Θα γίνει δε, όπως δείχνουν τα πράγματα, και το μέσον επιβολής του «Μεγάλου Αδελφού», της χειρότερης μορφής ολοκληρωτικής τυραννίας. Σε πρώτη φάση εξαπλώνεται το ηλεκτρονικό εμπόριο. Οι αγορές γίνονται πλέον μέσω Internet από έναν απλό υπολογιστή συνδεδεμένο με το διαδίκτυο. Σε δεύτερη φάση, θα ενσωματωθεί στον υπολογιστή συσκευή, που θα «διαβάζει» την πιστωτική κάρτα, ώστε οι χρηματικές συναλλαγές να γίνονται αμέσως. Κατόπιν η συσκευή αυτή θα γίνει αναγκαστική και θα πρέπει να τοποθετηθεί η κάρτα για να άνοίξη ο υπολογιστής. Άλλα και οι ηλεκτρονικές συσκευές (ψυγείο, κουζίνα κ.λπ.) και όλος ο εξοπλισμός του σπιτιού (π.χ. οι πόρτες, τα συστήματα ασφαλείας, το αυτόματο πότισμα κ.ά.) θα ελέγχονται από τον υπολογιστή. Παραλλήλως η κάρτα θα αντικατασταθεί με την ταυτότητα. Έτσι, εάν δεν έχει κανείς ταυτότητα (πού θα περιλαμβάνει βεβαίως και τον αριθμό του χαράγματος ?666?), ούτε στο σπίτι του θα μπορεί να κάνη τις απαραίτητες εργασίες, ούτε πολύ περισσότερο οποιεσδήποτε αγοραπωλησίες. Με τους κατασκοπευτικούς δορυφόρους σήμερα «έχουν τη δυνατότητα ειδικές μυστικές υπηρεσίες των κρατών να παρακολουθούν όλα τα τηλεφωνήματα, τα φαξ και το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στο Ίντερνέτ όλων των ανθρώπων της γης! Και παράλληλα καταγράφουν και φακελώνουν ό,τι από αυτά τις ενδιαφέρει». Είναι τυχαίο λοιπόν, ότι ο άγιος Κοσμάς είχε προφητεύσει, ότι «Θα έρθει καιρός πού θα φέρει γύρες ο διάβολος με το κολοκύθι του»· Με την κινητή τηλεφωνία επίσης μπήκε άλλο ένα «ξένο μάτι» στη ζωή του ανθρώπου, αφού, όπως δήλωσε ο αρχηγός της σουηδικής μυστικής αστυνομίας, υπάρχει όχι μόνο η δυνατότης παρακολουθήσεως των τηλεφωνικών συνδιαλέξεων, άλλα και των προφορικών συνομιλιών, ακόμη και όταν το κινητό είναι κλειστό (βλ. έφημ. «Ελευθεροτυπία», φ. της 29-1-1999). Επιστήμες - τέχνες και Νέα Τάξη Η Νέα Τάξη χρησιμοποιεί και ένα άλλο όπλο· την επιστήμη. Την επιστήμη, πού έδωσε ο Θεός για να δοξάζεται «εν τοις θαυμασίοις αυτοί» (Σ. Σειρ. 38,6), ο άνθρωπος την διαστρέφει για να Ικανοποιεί τα πάθη του. Έτσι μεγάλες κατακτήσεις της βιολογίας γίνονται αφορμή ώστε ο άνθρωπος να νομίζη αλαζονικά, ότι μπορεί να γίνει δημιουργός, ή να κάνη επιλογή των μελλογέννητων παιδιών, θανατώνοντας όσα θεωρεί άχρηστα (αυτό ήταν ένα από τα σχέδια και του ναζισμού) ή να μείνει αθάνατος, ή να φακελώνει και να ελέγχει το DΝΑ ολοκλήρου του πληθυσμού της γης. Ή φαρμακολογία εργάζεται όχι για τη θεραπεία των ασθενών, αλλά για την αύξηση των ηδονών (βιάγκρα, αντισυλληπτικές μέθοδοι κ.λπ.). Ή ψυχολογία ανακατεύεται με «πνεύματα» και διαλογισμό, ή υγιεινή αλώνεται από την ολιστική ιατρική (ομοιοπαθητική, βελονισμός κ.λπ.) με την εφαρμογή αποκρυφιστικών μεθόδων και πρακτικών ανατολικών θρησκειών. Και οι θεωρητικές επιστήμες μεταλλάσσονται· ή ιστορία «προσαρμόζει» τις θεωρήσεις της, ώστε να ξεχαστεί κάθε τι το εθνικό και να τονίζεται μία ασαφής παγκοσμιότης. Ή εκπαίδευση από τα πρότυπα του ουμανισμού μεταπηδάει σταδιακά στα πρότυπα του παγκοσμιοποιημένου ανθρώπου και του νεοεποχίτικου «πνευματικού ανθρωπισμού». Ή τέχνη επίσης γίνεται και αύτη όπλο της Νέας Τάξεως. Αποκρυφιστικές και αντιχριστιανικές αντιλήψεις συγχρόνων «καλλιτεχνών» ανακατεμένες με σύμβολα των ανατολικών θρησκειών μέσω της διαφημίσεως περνούν στα λαϊκά στρώματα. Ή μουσική ροκ προετοιμάζει ένα παγκόσμιο κοινό νέων, που δέχονται κατευθύνσεις από άτομα μπλεγμένα στο σατανισμό, τη μαγεία, τις ανατολικές θρησκείες και τα μεγάλα κυκλώματα των δισκογραφικών εταιρειών, στις όποιες, συμφωνά με δήλωση Έλληνα τραγουδιστή, κυριαρχούν οι Εβραίοι. Παράλληλα υπάρχουν και νέα είδη μουσικής, όπως η «new age» (-«νέα εποχή»), πού συνοδεύει τις «πνευματικές ασκήσεις» των νεοεποχιτών. Στον τομέα της ψυχαγωγίας γίνεται επίσης συστηματική πλύση εγκεφάλου με φαινομενικά άφθονες νεοεποχίτικες ταινίες, σύμβολα, πρακτικές κ.λπ. μέσω ταινιών κινηματογράφου τηλεοράσεως, video, ηλεκτρονικών παιχνιδιών (με επικίνδυνες για τα παιδιά δόσεις τρόμου και σατανισμού) κ.ά.. Διάλυση της οικογενείας - Έκλυση των ηθών Κατ' επέκταση της πίστεως της Νέας Εποχής, το ήθος υφίσταται ανάλογη έκπτωση· η οικογένεια διαλύεται, η ομοφυλοφιλία εγκρίνεται, τα δύο φυλά ισοπεδώνονται, το ανήθικο σεξ δικαιολογείται με το εύκολο πρόσχημα της αγάπης. Ό νόμος του κάρμα, πού αποτελεί ένα από τα δόγματα της Νέας Εποχής, «ακυρώνει κάθε προσπάθεια για δικαιοσύνη και Ισότητα ανάμεσα στους ανθρώπους- θεμελιώνει θεωρητικά τις διακρίσεις, την κοινωνική αδικία· και δρα καταλυτικά σε όλους τους τομείς της κοινωνικής μας ζωής». Συνέχεια....